srijeda, 09.09.2009.

Crtice

...
- Odosmo u kurac! Ova država je ustrojena da ide u propast. Izašao je u javnost podatak da samo 16% umirovljenika uživa zasluženu mirovinu ne računajući braniteljske mirovine. -
- I ja sam u mirovini! Prije par godina sam sjeo u kvartovskoj birtiji i ustanovio da su svi u mirovini.-
- Pa zar sam ja jedina budala ovdje!? -
- Otišao sam sa 7000? i sredio si mirovinu, nije mi se dalo ići naokolo s fasciklima jer nemam vremena za to od posla. Platio sam da se poštedim gnjavaže. Nisam uspio dobit vojnu nego civilnu, 1300kn neto. Jebi ga. -
-?-
- Svi koji rade za mene su umirovljenici, od 30-60 godina starosti.-
- Pička im materina i još me podkradaju.-
Čovjek ima biznis s automatima na kovanice.
...

...
- Vršili su pritisak da sređujemo dokumentaciju za dečke od 25-30 godina starosti koji su po "zaslugama" dobivali mirovine.-
- Danas su to uništeni mladi ljudi koji vise po kladionicam, opijaju se i stvaraju probleme svojim obiteljima, susjedstvu i još k tome dodatno opterećuju zdravstvo sa učestalim manipulativnim hospitalizacijama (izbjegavanje kaznene odgovornosti etc.).
- Oni tada nisu bili ozbiljno bolesni ljudi, ali sada jesu i ta se greška više ne može ispraviti.-
Prim. dr. Psihijatarije. Bolnica Vrapče.
...

...
- Dobio sam posao izrade storyboarda različitih scenarija za reklamu Ožujske pive.-
- Većinom su prijedlozi totalno kretenski, osim jednog koji je bio već snimljen i kao takav je mogao otići i sasvim dobro funkcionirati u nekom trash obliku.-
- Odabir je vršio Belgijanac koji se slijepo držao brand dogmi koje ovdje kod nas jednostavno ne funkcioniraju.-
- Naravno da je odabrao najstupidnije riješenje.-
- Dok sam radi taj posao naišao sam na jedan zanimljiv podatak.-
- Da li znaš gdje se potroši najveća količina Ožujske pive?-
- Zabave na otvorenom i birtije, predpostavljam.-
- Ne! Preko 70% pive se kod nas popije ispred dućana! -
- Fak! Pa kome su onda namjenjene te reklame? -
- Pitaj jebenog Belgijanca! -
Ilustrator koji često surađuje s marketinškim firmama.
...

...
- Plaće se kod nas kreću između 4500 i 5500 kn.-
- Imamo veliki promet unatoč padu ali se teško naplaćujemo i to nam predstavlja najveći problem.-
- Opremili smo kompletni novi kompleks bolnice Rebro s graviranim pločicama. -
- Prošlo je 300 dana od pružene usluge i još uvijek nismo riješili račun. -
- Mala smo firma i samo plaćanje PDV-a nas gadno pritisne, a ni sam bog ne zna kad će nam usluga biti plaćena i da li će uopće biti plaćena dok mi našim dobavljačima materijal moramo platiti. -
Obrazloženje na razgovoru za posao nakon kojeg sam prihvatio činjenicu da moram raditi više za manje novaca u nepovoljnijim uvjetima no što sam do sada radio.
...

...
- Imam frenda koji ima mjenjačnicu i veli da mu Hebrang dolazi mjenjati kune u eure. -
- Redovito?-
- Veli ne tako često, jednom ili dva put mjesečno. -
- Koji iznosi? -
- Ne puno, 20 do 30 tisuća eura.-
- Ujebote, pa di je ta mjenjačnica?-
- Sorry, to ti je povjerljiv podatak-
- Daj nemoj me jebat! -
- Reko mi čovjek da ne govorim to nikome ni za živu glavu. -
- Odi u kurac, baš bi ga rado odalamio sikirom po glavi za 20000 eura. Ma, odalmio bih ga i džabe pička mi materina, sigurno radiologiše u fušu! Jebo mu pas mater da mu jebo pas mater!-
...

...
- Čujem da sve pare umlaćuješ u kokain! Zašto se podvrgavaš "terapiji" koju si ne možeš priuštiti?-
- Sve mi je u kurcu, bez veze, ne vidim što bih drugo radio.-
- Pa dobro, kad napokon organiziraš Ukrajinke i ekipu i kad sve prođe i kad se suočiš sa dugovima. Što onda?-
- Nema Ukrajinki! Nazviždimo se i igramo playstation! -
- ? -
Momak koji nikako da skonča studij. Ima 28 godina. Živi s roditeljima. Prodaje B-net priključke.
...

...
- Odabrao sam tebe i još desetoro na razgovor od dvije stotine prijavljenih na natječaj.-
- Hmm!?-
- Ti i još jedan mi se činite adekvatnim ljudima za ovaj posao.-
- Drago mi je da ste me izabrali u uži izbor. -
- Moram vas dvojcu isprobati i procjeniti vaš IPO pa onda napraviti krajnji izbor.-
- IPO? Nisam se do sada susreo s tim terminom. O čemu se radi?-
- IPO je ispit prirođenih osobina koji se koristi kod selekciniranja lovačkih pasa. -
- Lovačkih pasa!? Zanimljivo.-

Gledao sam u čudu momka 27 godina starosti koji vodi posao najveće sitotiskare u regiji i koji je zajedno sa svojim ocem strastveni lovac. Ured mu je okićen lovačkim trofejima od kojih dominiraju dvije antilope veličine konja koje vire iz zida presječene u predjelu prednjih nogu s rogovima dugim cca 80-100cm.
Dva tjedna nakon toga sam poslao u kurac i njega i njegov IPO.
Rastanak je gotovo završio fizičkim obračunom.
...
...
- Moram podsjetiti vjernike da svakako izađu na izbore i daju svoj glas protiv crvene aždaje koja ponovno prijeti hrvatskom narodu koji je oduvijek bio demokršćanski i jasan u svojoj borbi protiv komunizma!-
- Neću imenovati niti jednoga kandidata ali neka vjernici glasuju po svojoj savijesti u skladu sa naukom naše crkve i u interesu naše domovine koja može opstati jedino kao kršćanska.-
Završne riječi s oltara Svete mise na blagdan Sveta tri kralja u crkvi Svetog križa Siget.
Nakon toga sam otišao kući, upalio televizor i gledao 15 sekundi iritantnog crvenila.
...
...
- Bolestan si?-
- Ma nisam samo često šmrcam u zadnje vrijeme.-
- Mršav si, ne izgledaš mi dobro. Da li se još uvijek bombardiraš s hevijem? -
- Nema više dobrog dopa, duvam i gutam hepove! Zar nisi čuo da Zagreb ima heroin najgore kvalitete u Europi? -
- Ne pratim tu scenu... -
Razgovor s poznanikom iz kvarta nakon slučajnog susreta u ljekarni.
...



Crtice "dijaloga" su namjerno napisane nejasno, nadam se da će i ovako isčupane iz konteksta funkcionirati.




- 00:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.