utorak, 31.03.2009.

Realnost

- Alo Štef, doma si!?-
- Jesam, što ima?-
- Imam vremena, dobio sam otkaz, pa bih svratio do tebe.-
- To bi valjalo zalit! Zašto otkaz?-
- Pretvorio sam se u višak!-
- Nikad to od tebe ne bih očekivao!-
Strpao sam privatne stvarčice u vrećicu, pospremio stol, rukovao se s kolegama i uz pošalice napustio dosadašnje radno mjesto, sjeo u automobil i uputio se k Štefu.
-Bok Štef!-
-Bok, ajd odvezi me po klinca, javio je da ga boli trbuh pa da ga skupimo iz škole.-
- Ajd!-
- Bok Frna, kako je?-
- Bok, di je Dan?-
- U školi.-
- Kako to da si došao?-
- Dobio sam otkaz pa imam vremena.-
- Iz čega si dobio otkaz?-
- Iz matematike, sine!- na to će Štef
...
- 13:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.