subota, 15.03.2008.

Kupijo sam si biciklo!

Eto, ja stari konj, sam si kupijo biciklo Cannondale F5, pljuno sam svojih cca pet somića i zajašijo na novu biciklističku tekovinu. Prvi dojam kad sam sjeo na njega mi je bio odprilike: "koji mi je kurac ovo trebalo", jer mi se rama učinila premalom, sviko sam na drugačiju geometriju naime. Čini se da će duža sic štanga riješiti problem mojih podužih nogu tako da će L veličina, ma što god to značilo, biti taman za mene.
Kad sam bio mlađahan momak nisam se skidao sa bicikla. Tada nisam imao para da si priuštim neki ozbiljniji bicikl, a sad kad imam godina kad mi skucati neke pare za pošteni bicikl i nije neki problem, sad više nemam tijelo da mogu rabiti ozbiljan bicikl pa sam našao kompromis u ovom modelu koji spada u neku nižu srednju ponudu Cannondalea koji je odlučio svoje fascinantne rame ponuditi malo široj populaciji smrtnika. Mogu reći da sam zadovoljan jer je bicikl izuzetno lagan, suspenzija se čini upotrebljivom poput ostalih potrošnih dijelova koji su nešto slabije kvalitete od one koje daje konkurencija u toj cijeni, s druge strane to daje mogućnost da se danas-sutra kod izmjene može ući u neku bolju nadogradnju jer sam okvir se čini takvim da može bez srama nositi i nešto bolje.
Pošto sam ufatio dvadeset kila viška odlučio sam ispedalirati kalorije u nadi da mi neće zaštekati koljeno, ko onomad kada sam se našao u financijskoj gabuli pa kreno radit' za bajkexpress, jer bi time ova moja ljuta investicija bila čisti promašaj.

Eto toliko od mene, možda uskoro plasiram nekakvu pričicu za vas dragi moji čitaoci.
Radi se o jednoj mladoj lijepoj Slovenki koju sam nekoć ljubio a kojoj je životna priča je poprimila čudnovat tok.
- 21:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.