.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga i NeKaJ 0 mENI :

Ovo je pro ana blog......
I boli me briga ako će mi
neko ostavljat komentare
tipa:"koja si ti glupača"i slično....
Ja sam jedna obična srednjoškolka
koja želi postati savršena=mršava i
namjeravam uspjeti u tome...
Zašto pišem ovaj blog?!
-zato jer nemogu sve sama proći i treba mi podrška...
-zato jer mi je tako lakše....
-i zato jer pišući blog ne mislim na hranu...





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje čitam:
Tina :)

JoŠ neštO 0 MenI:

visina:170cm
težina:61-62kg(debelooo)madheadbangburninmad
Cilj:pa......hm?!Moj cilj je da budem mršava i zadovoljna sobom,
tako da ne znam do kolko ću smršaviti....
A pošto ste sve napisale svoje ciljeve bilo bi fer od mene da ih i ja napišem..
Ciljevi:-53
-51

NeKe SLiKE: REAL GIRLS:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nedjelja, 23.12.2007.

Tako sam SRETNA!!

Ej leptirice,kako vam ide?
Meni je odlično,imam 59kg! jupiiii!partycereksmijeh
Moja dijeta uopće nije teška,ako neko hoće probat s njom,napisat ću vam je:

Doručak:pahuljice
Ručak:pahuljice
Vježbanje:50 ili više trbušnjaka
60 ili više skokova
Plesanje u sobi........uopće nije teško, brzo se gube kilogrami....
Danas nisam ništa dotučkovala jer moram s roditeljima ručat.....znaši danas samo rušam i vježbam.....bokić!
Javite mi kako vam ide!Držim vam fige(koja rima)hehe...smijehmah



| - 14:21 - ...would you do it for me?.... (9) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.