petak, 23.03.2007.

You had me at hello...

Bah...
Prvo-sretan rodjendan...
Luka 13.03.
Lina 15.03.
Marko 16.03.
Gonzo 18.03.
Emir 19.03.
nadalje...
Pricalaa sam s dragim mi prijateljem i kaze on,uzela si zalet,a sad si stala... Pa sam odlucila zalet nastavit i tocnije zalaufat se =)
Priprema,pozor...Sad! =)
Pa kaj se dogadalo... Bio je rodendan.
Bilo je ludilo. Jedan se napijo pa smo ga malo morali cuvat jer je rigao i tako to...(djeco ne mjesajte drogu s alkoholom =) ) Pa smo svi plesali. Pa me Jedan drugi vrtio po zraku. Skoro sam pala. Pa me Jedan tamo treci vuko da plesemo. Pa sam pricala sa Njima svima vani. A i Braca su dosli. Ona Jebozovna braca na koju maloljetnice pate. Pa je Brat dva bijo tuzan jer se kao vise cura pali na Brata jedan,sto nije istina,al nemres ti to njemu dokazat. Kad se sve to skupa zavrsilo isli smo kuci. Kod Njih u Stan =) Svi smo brzo pozaspali.
Jutro je doslo i brze nego ocekivano. Ona(http://hippie.blogger.ba) i ja (jedine zene u stanu) smo se naravno prve probudile,pa smo isle do Nje(http://candysticks.blog.hr) u stan do na kavu i malo smo si pricale.
Onda je ona otisla kuci,a ja sam se vratila kod Njih u stan.
Napravila sam Im tortu za rodendan. Pa smo cekali da Ona&On dodu s tortom da jedemo. A dotle su me zlostavljali =) Kad su dosli svadali smo se oko toga ko ce tortu rezat. Natjerali smo najmladeg slavljenika,dok ga je Ona slikala.
Torta je bila genijalna. Ispala je bolje neg sam se mogla nadat =) I bas sam sretna jer sam Ih razveselila. Dosla sam kuci u pet popodne pa je Majka zabranila izlaske neko vrijeme. =)
Ali nie tolka greda,bice bolje,bilo mi je super.
Hmmm...
Tjedni su prosli i svasta se promjenilo...
Onaj iz razreda jos pise blog. Tj.crta ga. Ali izlazit ce rijede. Vratio se u skolu i opet mi udjelio malo mudrosti. Iako i dalje ne pomazu =) Što se ostatka tice. Sve je super. Nekako se sve unormalilo i nis nisam sjebala. Sva sam hepi i to mi je kul. I On je kul. Sprzio mie cedeje. I hvala mu puno za to. I majk mi je kupijo =) Ma genijalan je. On,ne mikrofon. Iako i mikrofon =)
Jos malo pa ce proljetni praznici. Jedva cekam. Neki rostilj ce past. Dvodnevni. Najbolja ekipa. Legende.
I,da...kos ami raste,raaaaste =) Brzinom munje... =) Weeehooooo =)

* 15:59 * Komentari (0) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.