Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e narode ovaj blog je produkt nase opsjednutosti netom lud tak da je ovo just sadrzaj vise thumbup........uglavnom D. pise neke donekle normalne postove sa nekakvim izvjestajima (ko da je koga briga sta mi radimo nut ) a ja se mozda udostojim nekad,nesto napisat........... e... mah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

OSOBNI PODACI:

milenchi

datum pojavljivanja na ovom svitu:9,6,1989
status:sretno slobodna cerek
jarani:jopsy,ive & deki
volin:
*kad me neko voli
*putovat
*ludovat
*buraza
*izlaske
*svoje jaranice
*iskrenost
*spontanost
*sank smijeh
*(e i volin puuuno brbljat)

ne volin:
*kad me neko ne voli cerek,
*kad mi neko pokusava zacepit gubicu burninmad
*logiku
*umisljenost
*ustogljenost,lud
*onu zensku sta me svaku sub cudno gleda.......... bang
zelja:ispunit cili svoj popis zelja cerek

aj sad nekaj pametnog:
zivi svaki dan punim plucima i kao da ti je zadnji.i za nicim ne zali!!! thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

deki

datum pojavljivanja na ovom svitu:6,10,1989
status:slobodna
jarani:milenchi,jopsy & ive
volin:
*suboteee
*putovanja
*moje najbolje jaranice na svitu
*milenchinog buraza nut
*iskrenost
*i naravno BARSKU STOLICU
ne volin:
*umišljenost
*arogantnost
*kad me netko iznevjeri
*kemiju
*kad me netko čudno gleda....zaliven
zelja: pogledajte milenchinu....ostvarit sve dosadašnje željewave
aj sad nekaj pametnog:
radi ono što misliš da trebaš i nikad nemoj mislit šta će drugi govorit o tebi, svak je jedinstven i ima pravo uživat u životu..............kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sličkiceeeeeeee................ =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nas dvi :-) (milena mrzi ovu sliku)

Image Hosted by ImageShack.us
(deni mrzi ovu sliku)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
normalna milena :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
normalna deni :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ćuknuta milena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ćuknuta deni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CREDITS

Design by : Underground Queen

subota, 17.11.2007.

slidemanija..... :-S

evo sad smo se ufurale u slide-oveyesyesroflsmokin
i nismo se mogle dogovorit koje slike cemo stavit ludbang
pa evo dva slidea....yesthumbup
na ovom je jedan dio ljudi koji budu s nama suboton,,,,zujosmijeh
evo masemo van svima & hagiramo vas partykiss:mahmah
milenchi & deki cerekcerek



12:34 // Komentari 54 // Print// #// ^ //

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.