skylove

ponedjeljak, 28.06.2010.

Stucked in the friend zone namcor

Svaki put kad gledam neki film/seriju desi mi se da me neka recenica posebno dotakne/pogodi u zicu....to je vjerovatno i posljedica nekim mojih razmisljanja netom prije samog dogadaja ili poslije...
Evo jucer mi se desilo da sam pogledala par scena iz filma "Zauvijek prijatelji" i glavni likovi se bore s predrasudom "jednom prijatelji-zauvijek prijatelji"...naime glavni likovi su cura i decko koji su prijatelji jos iz osnovnoskolskih dana iako je on smrtno zaljubljen u nju jos od tada...sad 10god. kasnije on bi da nisu samo frendovi vec ljubavnici...par...

I sad ja to sve nekako reflektiram na sebe i svoj zivot...otkad znam za sebe uvijek sam se druzila s deckima i bila "jedna od deckiju"...igrala s njima nogomet, tukla se po kvartu kad je trebalo i sl. kasnije kad smo prerasli te "djecje" igre, svi iduci decki u mom zivotu su mi bili prvenstveno prvo prijatelji....
i najgore od svega je sto se to prijateljstvo odrzalo ili ne, ali iz njega je jako tesko bilo nesto vise...a ako je i bilo onda je tesko ili uopce nije opstajalo... no

Uvijek mi je prijateljstvo bilo prvo na pameti kao nesto najdragocijenije sto pojedinac moze imati u svom zivotu, jer prijatelji su ti koji obogacuju nase zivote i cine ga veselim ili tuznim, sretnim ili nesretnim...prijatelji su ti kojima bez ogranicenja i bez premca uvijek vjerujemo, koje uvijek branimo....

Danas vidim da sam svoj zivot ipak mozda malo krivo u startu postavila...jer svi moji "prijatelji" vise nisu u mom zivotu...ostali su tek pojedinci...ostali su krenuli nekim svojim putem..udale se/ozenili se...naradali/napravili djecu i zive u svom nekom filmu...
a ja u svojim 30-tima i dalje sam u tom nekom idealiziranom limbu da je prijateljstvo jako vrijedno i da na tome treba graditi svoj zivot...ukljucivati prijatelje sto je vise moguce....al onda kad si sa svima prijatelj, nitko te ne zeli za partnera/partnericu jer vi ste "samo prijatelji"...

Eh da mi se vratiti u svoju 18-tu godinu a sa barem mrvicom iskustva i znanja koja sam do sad sakupila koracajuci po ovom svijetu....
Koliko bi stvari uistinu promjenila i izmjenila?
Mozda bi naucila biti mazna i koketna sponzorusica....Mozda ne bi na fax isla u trenirci na predavanja, i to bez sminke lud
Mozda bi decka koji mi se svida odvukla u stranu i poljubila tako strastveno da mu se istog trena noge odsjeku...a ne ga zasprehavala mjesecima i onda slusala njegovo gugutanje preko telefona nekoj drugoj bang
Mozda bi konacno skuzila da imam ipak malo predugu jezicinu i da decki vole kad si koketna, izazovna i tajanstvena...a ne da im cijelu zivotnu pricu izreferiras u prvih 5-10min poznanstva zaliven

"always a friend, never a lover"
film inspiriran zivotom skylove blogerice rolleyes

28.06.2010. u 13:56 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

svasta po malo....uglavnom trenutno stanje duha...