Ocean

nedjelja, 19.02.2006.

rodendan III


Najprije i prije moran rec da jucer nikako nisan moga uc u blog.hr Editor pa tako nisan moga ni teti Kaseti cestitat rodjendan u komentaru. Zato Draga teta Kaseta zelin Van puno sritan rodjendan iz cilega srza .

A mene je jucer probudilo iznenedenje, ma pravo pravciato iznenadenje:
nisto mi je doslo ladno kraj nogu u lipon zelenon karti s lipin plavin fjokon, omar san mora sve rascerupat i vidit
sta je. Skoro san se afana... Mama i Pape su mi poklonili:

1,3 Megapixel WebCam od Logitech sa Rightlight-Technology skupa sa stereo Headset.

Image Hosted by ImageShack.us

Omar san je isproba, odlicna je. FALA Mami i Papi!

Onda su poceli dolazit gosti... i svasta san lipoga dobia.

Image Hosted by ImageShack.us


Ekipa je ista ka i lani, samo smo ovi put tili srusit sve rekorde u "Halo", moj prijatej Kaan je donia jos konsola pa smo svi mogli cilo vrime igrat...

Morali smo i stakod poist:

Image Hosted by ImageShack.us

Telefon je zvonia cilo vrime, svi su mi cestitali i dobia san puno SMS, i iz Australie. Fala sviman!

Posli smo jos nazdravili s dicjin champagnon:

Image Hosted by ImageShack.us

i onda smo se morali spremat za ponedijak jerbo se je ujutro tribalo u skolu.





- 20:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #
Vidin da si sritan radi poklona, ali ja nemam pojma sta se radi s time sta si dobio! Najvaznije je da si ti zadovoljan! (Borut 20.02.2006. 22:14)

ma svaku van sriču želim, i tebi i čači i materi...nek ste vi meni lipi, zdravi i veseli a za ostalo čemo lako...samo tako naprid i nemoj nikad sustat... (skroz 21.02.2006. 07:41)

eno kasnim s čestitkama ponosnom ocu, a tebi oceančiću puno puno puno lipih želja za rojendan! (zmany 21.02.2006. 13:20)

Bome znaš da ti ja neman puno pojma o tehnici.I ti si mi sam mora nike stvari pokazat na laptopu.Sićaš li se da san mislila da mi ga je najboje zatvorit da mi VIRUS ne iskoči i na parket kad si mi jedan put reka da mi ga je može bit napa?Tako,to šta su ti mama i pape poklonili-morat ćeš mi isto sve objasnit.SRITAN TI još jedan put ROĐENDAN(19.2.)!Kakvo je vrime sada gori?Ovde pada kiša,vali gingolaju barke... (Modesty 21.02.2006. 16:41)

- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv