Ocean

nedjelja, 22.01.2006.

Barba Borut

Najprije i prije svima van zelin puno srice, zdravja i veselja u 2006. godini!
Mama govori da jos nije kasno cestitat svitu Novu godinu.
Bia bi i prije stokod napisa, svaki put kad bi tia nije radija Blog, ili bi mi poilo post... a u Pescafonde je sve crklo, ma san zato dobija jos jedan cili cilcijati post o barba Boruta!
Fala barba Borutu :))
Image Hosted by ImageShack.us

i jos mi je sinoc barba Borut napravija pravo iznenadenje, bas me iznenadia njegov poziv da san se cili zbunija, ma mi je puno drago da san ga cuja i strasno bi volija vidit njega i tetu Vesnu.

Image Hosted by ImageShack.us

Citali smo barba Borutov post Didu i Baki kad smo bili na obidu kod Pescafonde i bilo nan je svima drago a ja san bia posebno ponosan.

Cilo smo vrime mislili na vas.

Image Hosted by ImageShack.us

Kod Bake je ovoga puta bilo priko visje gruboga vrimena, ovo san slika jedan put kad smo se mama i ja vracali iz planine, morali smo trkat da nas ne uvati ona teska kisa...

Opet smo zadnju vecer popili kaficu sa ove dvi gospode, ma dok su one i moja mama cakulale ja san obasa sve brode u ACIa...

Image Hosted by ImageShack.us

A bilo bi puno lipo da su barba Borut i teta Vesna isto bili s nama.

- 15:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv