utorak, 17.07.2007.

..Neka Me Svi Zaborave..

..

Ja ti želim sreću
Nek te čuva dragi Bog,
plakati sad neću
poštedit ću te tog

ako jednom shvatiš
da sam stvarno voljela
možda se i vratiš
to je moja molitva

bez tebe živa nisam ja
što će mi ljudi
neka me nitko ne dira
nek mi ne sudi
kad nisi ti kraj mene
neka me svi zaborave

ja ti želim sreću
neka za te bude sva
neću palit svjeću
dosta je što gorim ja
odavno je tuga moja prijateljica
a sreća živi tamo gdje su tvoja oka dva

bez tebe živa nisam ja
što će mi ljudi
neka me nitko ne dira
nek mi ne sudi
kad nisi ti kraj mene
neka me svi zaborave

traziš sreću tamo gdje ti nisam ja
al na kraju stoji samo istina

bez tebe živa nisam ja
što će mi ljudi
neka me nitko ne dira
nek mi ne sudi
kad nisi ti kraj mene
neka me svi zaborave


Image Hosted by ImageShack.us

I MISS YOU
and I want you to know
that you are never more
than a moment away from
my thoughts and my heart.


..zahvalila bi se mojoj prijateljici Nataši na prekrasnom daru..HVALA još jednom! puno te volim..i Hvala ti na tvom prijateljstvu!!!
pa evo jedna slikica samo za Tebe!! :) uživaj u pogledu!! roflkiss

Image Hosted by ImageShack.us



19:21 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>