THE POPLUN STINK AGAIN

08.08.2007., srijeda

Jučer smo gledali Oz. Kak je bilo dobro! Prvo su se Chris Keller i jedan tip žvaljili, pa je došo murjak i reko im je nek si nabave sobu. Onda je neki došo jednom tipu, jer ga je htio malo zguzat, al ga je odbio jer voli drugog s kojim se već prasnul i kojem je obečao da ga neće varat. A na kraju se Keller opet žvaljio s onim tipom, pa je reko tom tipu da mu popuši i dok je pušio Kellleru, Kelller mu je slomio vrat! Bolesno. E al fakat mi se nadizal.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Baš smo ja i Lux komentirali kak su u Ozu svi pederi, i reko sam mu da je to tako dok si dugo solo. A ja sam solo pola godine. Pa me Lux onako pogledao, kao da me želi za sebe, a ja sm mu reko: "Nemoj me ništa tako gledat!" Odkantao sam ga. Mislim stalno bi me htio, a ja mu nedam.naughty

By: Fax

<< Arhiva >>