THE POPLUN STINK AGAIN

07.08.2007., utorak

Tema s foruma! Ogavna je!

*„Istina, mene mlijeko fakat napuhuje.

A kaj sad, prdenje je čisto prirodna stvar.
Ako sam s društvom u nekom zatvorenom prostoru, odem na stranu i isprdim se, a ako smo na otvorenom - vjerojatno nitko ni ne skuži... jedino se može čuti zvuk heh.
Sve u svemu ne ustručavam se prdit i ne pravim neki big deal od toga.“


*„prdenje je prava stvar, ja dnevno barem 10 oderem guzove“


*„Samo deset????

malo djecace, malo!!!

a najsledje mi poslije ...(sram me rec) ma... sexa.
Kak neko voli zapalit cigaretu, ja volim to obaviti tada :-)
suuuperr

Ajd, sad se smijte koliko vas volja.

(tak vas na svu srecu nevidim)
__________________
Licno moja poslovica:

Sto mozes danas ne ostavljaj za sutra nego za prekosutra.
(I taaaaaaak je se cvrsto drzim. )“


*„Ja sam jednom davno prdnuo 227 puta zaredom, postoje svjedoci
živi i dandanas. Bili smo na natjecanju u plivanju, u Mostaru, u hotelu Bristol (srušen u ratu). Digao sam noge u zrak, ko kuraba, i
kako bi prdnuo, tako bi uvukao novi zrak u prkno, pa opet, i tako dok me nisu omeli, da nisam uspio uvuć zrak. Poslje se to pročulo, pa su me mnoge zvijezde tadašnjeg YU plivanja tražile da me upoznaju, a ja sam se skrivao, jer me je bilo sram. A inače bi bio dao neznamšta da ih upoznam.
__________________
riba pliva, ptica leti, čovjek trči !“


*„citaj barem 10 puta tj. najmanje!“


*„Sto si se skrivao!! Propustio si sjajnu priliku, mogao si postati "zvijezda"

..to treba "znat", za taj sistem "uvlacenja" zaraka, prvi put cujem.“


*„Čuo sam da su vjetrovi zdravi.
ALi i da zdrava, vlaknastra hrana izaziva vjerove?

Kako se vi nosite sa vjetrovima u društvu?
Bravo majstore“


*„jes to procitao negdje... ili je to tvoj prvi post koji nije vezan za vijesti?

vjetrovi?
rjesis ih se tako da vlaknastu hranu malo cesce jedes, pa da se peristaltika crijeva prilagodi, a i crijevna flora...
citaj: nakon 10 dana graha ces i prestati prditi“


*„Imam problema s napuhanosti, kako si mogu pomoći.“


*„Pezdi."

Image Hosted by ImageShack.us

__________________
Nije sretan.





Napomena, mi nismo likovi ove priče.

<< Arhiva >>