listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MA EVO NIS POSEBNO

O meni

Ime: Josip
Prezime: nije vazno
Roden sam: 16.9.1992.
Skola: OS Milana Langa, Bregana
Razred: 8
Treniram: Rukomet
Slusam: Sve osim narodnjaka
Navijam Za: Dinamo
Naj predmet: Nema ga
Naj gori predmet: Svi a osobito matisa i kemija












Click here to get awesome songs for FREE!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



MySpace

MySpace




Naj predmet
Hrvatski
Matematika
Povijest
Zemljopis
Likovni
Tjelesni
  
pollcode.com free polls


MySpace images

MySpace images



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images





Friendster

Friendster




Image hosting

Image hosting






nedjelja, 15.10.2006.

Pozdrav

Hej, evo konacno sam naso malo vremena da napisem novi post. Danas cim sam se probudil moro sam ic u crkvu, bilo je ok samo kaj nas ovaj put svecenik nije opominjo ko prosli put.
Cjelo jebeno popodne sam moro ucit. Sad idem gledat telku i spavat. KONACNO!!!!!! Kaj se tice cage koma, sve puno klinci. Bil sam unutra na pet minuta i izaso van. Bilo je puno bolje meni i ekipi vani nego unutra. Bar smo se zajebavali!!!!!burninmadburninmadburninmadburninmad



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.