listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nešto novo i sasvim drugačije od mene...
Zovem se Mia, živim u šupku svemira Petrinji.Imam 15 godina i gimnazijalka sam.
Slušam najviše rock,obožavam muziku,rukomet i svoje prijatelje...
U ovom blogu pisat ću o svojim osječajima i onome u mojoj glavi...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 26.10.2007.

Savjet tražimo kad već znamo rješenje,ali nam se ono ne sviđa

Aj ti zamisli kako je to žalosno...Ljudi (mi) onak kak bi se kod nas reklo:"Kasno pale!"
I onda nakon te pogreške što napravimo,ustvari žalimo sami sebe i tražimo savjet.To je stvarno velika ljudska glupost.
Gledam sebe u takvoj nekoj situaciji...Joj gle stvarno,pogriješila sam,napravila sam sranje.E ljudi aj mi sad pomozite.Ma daj šta je to?!Kak sam jadna i glupa.
Ma neopisivo mi je odlična ova izreka,ali kad smo već kod mene opet je tu pitanje:"ZAŠTO"?
Zašto sam sad tak pametna i znam da je loše to što savjet tražim kada je već kasno?Zašto to ne primjenjujem u životu?I još naravno sto puta zašto,zašto,zašto!
Uvijek me zanima zašto sve mora biti tako komplicirano?Pa ljudi moji zar stojimo tu gdje stojimo,tu na ovoj faking zemaljskoj kugli da patimo,budemo tužni i da se pitamo ono famozno pitanje ZAŠTO?!
Kažu,Bog nas je stvorio.Pa dobro ako je...Šta sad radi?Gleda recimo odozgora kako se milijarde ljudi pita ZAŠTO?lud

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (47) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.