travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

Opis bloga

Ma ništ...moj život...5.a

About mEee & liNkowi

moje ime: petar zvan pero,pericawavesmokin
GoD: ŠkOlA: krežma!!!burninmad
vOLiM:
nogomet
obitelj
zezanciju
svasta.....
nE vOLiM:
Izdajice
umišljene
v......
provalu u blog(ovo što mi je neko napravio)
LINKOVI
moj brat
jedna cura
moja sestra.
super blog




Malo slIkica...HeHe...malo onako...heHonja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kool lik neam nis protiv njega...
ima dore pjesme...jako mi se svidaju ali vise preferiram
METAL...

dakle...soad,sliPknot...LP...doro to je metal i rap...tako da...
valjda mislim da je tako...

Image Hosted by ImageShack.us

LP jedna od najdrazih grupa...
super su...
odlicne pjesme...
heHonja...
ma zaKOn su...
m0rate se sloziti...
mislim 0nak ZakoN...
0nak de LoL


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i sada..naravno soad...
meni najdraza grupa...odlicna je...
super...iam ar najdrazih pjesama al o tome kasnije...
aje to je sve....

Sada idu slike...i rijeci pjesama...MySpace

MySpace


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Friendster

Friendster


kad bi ja mogo ovo raditi...
jbt..bas ludo zar ne...????
cool...

myspace layout

myspace layout



kako sam opasan...
ha-ha-ha-ha-ha...
sta slini tolko bog te ubio....
a bas je neki nab0rani....
heHonja...hihi...

MySpace

MySpace


Ima li koga...
haLoooo???
zar saM sam????
o ne3e3e3e3e3e3e3e3!!!!!!!!!!!
ali nea veze bar mogu pricati s nekim...
sam sa sobom...winkwinknutnut

MySpace

MySpace



ISssssse vid ga sTo je zbuNjen...
de se odluci...
alo tebi govorim...da ti neodlucni...
jbt.nije n0rmalan....






SYSTEM OF A DOWN lyrics






SYSTEM OF A DOWN lyrics






SYSTEM OF A DOWN lyrics


malo slikica:



System Of A Down


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkin Park

Image Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 23.04.2006.

VICOMAT

Za početak nekoliko viceva:

Ide pas ulicom i ugleda uličnu svjetiljku. Popiški se
na nju i reče: - Uh, da nije bilo ove svjetiljke
upiškio bi se!eekeekeek

Sretnu se bijeli i mrki medvjed. Mrki pogleda
bijelog pa upita ga: -puknucupuknucupuknucu Reci mi, molim te, koji
sapun koristiš?

Popeo se Ivek na drvo i jede bananu.njaminjami Došli njegovi prijatelji
pa mu kažu:
- Ivek, majmuni su odavno sišli s drveta!
- Vidim! - reče Ivek.puknucu

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| Comments (1) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.