MOLITVA

petak, 05.04.2019.

Bojim se, Oče
Izustiti novu riječ,
Onu koju nisam izustila već,
Jer greške se bojim.

Bojim se, Oče
Iskoračiti korak naprijed
I hrabro slijediti taj slijed
Jer greške se bojim.

Bojim se, Oče
Promijeniti pogled na svijet
Bojim se bilo što novo htjet,
Jer greške se bojim.

Molim te, Oče
Zdravim razumom me obogati
da samouvjereno pred izazove mogu stati,
Jer prirodno se bojati.

Molim te, Oče
Hrabrosti za let mi podaj,
I uz mene, kao štit moj, hodaj
Jer prirodno se bojati.

Molim te, Oče
Očisti sliku svijeta koju moje oči vide
i ne dopusti da se pred slikom novom stide,
Jer prirodno se bojati.

Hvala ti, Oče
Što otvaraš mi obzore moje,
Što voliš me kao dijete svoje,
Jer Velik si Oče.

Hvala ti, Oče
Što rukom svojom moju dušu miješ,
Što sa mnom plačeš i sa mnom se smiješ,
Jer Velik si Oče.

Blagoslovi Oče, molim Te,
Sve ljude dobre volje,
a ostale, što putem drugim hode,
Obgrli u ruke svoje.

Blagoslovi Oče, molim Te,
Svakog tko se zahvalan budi
I na umu imaj
da grešni smo ljudi.

Blagoslovi Oče, molim Te,
Svijeta ovog sve ljude,
Daj nam razuma i mudrosti
Da na Zemlji Raj nam bude.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.