The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

mrzim mašine za pranje robe tako da ću sad sve kritizirat!!

subota, 22.07.2006. @ 19:19

povlačim ovaj post jer sam očito bila (nenamjerno) pregruba prema nekim ljudima te time izazvala njihov gnjev i probudila ljutnju, zbog koje sam se jako rastužila i sad ne znam šta da radim.
da se osjećam krivom jer sam uradila nešto loše?
ili da se utapam u tuzi što sam takva kakva jesam?
s obzirom da ni u jednom trenutku nisam išla s namjerom da uradim zlo očito je da sam takva (neznam kakva, ali takva).

nisam valjda toliko glupa da sama ne vidim svoje ponašanje i da ga ne mogu kontrolirati?!?
to me jaaako vrijeđa... zar sam takva? nemoguća??
ako da, onda se svakako moram i želim povuć (pa tako i iz tvog društva) jer takva ne želim bit...

Komentari (1) - Isprintaj - #

Pjesma jednom brijegu

četvrtak, 20.07.2006. @ 11:38


Taj brijeg na kojem često miruje moj pogled
dok sjedim sam u sobi! Pust je: tu ne raste ništa
Tek kamenje se golo plavi.

Mi gledamo se nijemo. Brijeg i čovjek.
Ja nikad neću znati gdje se
sastaje naš različiti smisao

Pod brijegom voda teče. I ljudi se muče radom.
Brijeg stoji, plav i visok, susjed neba.

U noći ga ne vidim. Svi smo duboko u noći
Al znadem: on je tu! Ko ćutanje je težak.

Mi rastat ćemo se tuđi jedan drugom.
Ja umrijet ću. Brijeg se neće maći,
ta plava skamenjena vječnost.

Antun Branko Šimić


kao nadahnuće i poticaj ktini da nastavi sa hrvatskim, da joj bude lakše i draže...
da pronađe ljepotu u tome...

siddarhta, sorry što mi je ovako dugo trebalo...
ako ti nije jasno kako si me ti asocirao na ovo, reci pa ću ti objasnit...

pozdrav žvonki i tonki (čak se i rimuje)

isprika robyju na nejavljanju...
kilometri me spriječili da dođem u stross...

Komentari (3) - Isprintaj - #

Zakoni fizike iz crtanih filmova:

utorak, 04.07.2006. @ 01:09

Na kojim se zakonima fizike temelje gibanja u crtanim filmovima?
Image and video hosting by TinyPic

I. zakon
Bilo koje tijelo koje lebdi u prostoru zadržat će to stanje sve dok ne postane svjesno svojeg stanja.
Patak Darko zakorači s litice očekujući produžetak animirane litice. Hoda zrakom sve dok ne pogleda dolje. U tom trenutku javlja se ono poznato načelo 9,81 m/s^2.

II. zakon
Bilo koje tijelo u pokretu zadržat će svoje stanje kretanja sve do nagle intervencije čvrstog tijela.
Bez obzira jesu li ispaljeni iz topa ili su jednostavno u potjeri pješice, likovi iz crtica ce apsolutno zadržati svoje stanje gibanja sve dok bandera ili stijena u potpunosti ne zaustave to gibanje.

III. zakon
Tijelo koje prolazi kroz čvrstu tvar ostavit ce u toj tvari otvor koji odgovara njegovom obrisu.
Ovo se takoder naziva i siluetom prolaza, a fenomen je posebice izražen kod žrtava eksplozija ili kukavica koje toliko žele pobjeci da bježe kroz zid kuće ostavljajući savršeni otvor u zidu. Prijetnje tvorovima ili brakom često kataliziraju ovakvu reakciju.

IV. zakon
Vrijeme potrebno da neki predmet padne dvadeset katova dolje, vece je ili jednako vremenu potrebnom onome tko je taj predmet gurnuo s ruba da se spusti stepenicama i pokuša ga uhvatiti prije no što se razbije.
Takav je predmet uvijek neprocjenjiv, a pokušaj hvatanja neizbjezno bezuspješan.

V. zakon
Strah poništava sve zakone gravitacije.
Psihokineticke sile su u većini slučajeva dovoljno snažne za translaciju tijela izravno od zemljine površine. Sablašni šum ili određeni zvuk prouzročit ce uzdizanje tijela, obično uz nosač lustera, krošnju drveta ili bilo koju uspravnu šipku. Stopala lika ili kotači vozila ni u kom trenutku ne moraju dodirivati tlo, posebice tijekom leta.

VI. zakon
Povećanjem njegove brzine, tijelo moze biti na više mjesta odjednom.
Ovo se posebno potvrduje prilikom borbi zubima i pandžama u kojima glava lika može izvirivati iz oblaka prašine na više mjesta u istovremeno. Ovaj efekt takoder je izražen i kod tijela koja su u vrtnji. Šasavi lik ima mogućnost repliciranja samog sebe samo pri luđačkim brzinama, i moze se odbijati od zidove kako bi postigao željenu brzinu.

VII. zakon
Određena tijela mogu proći kroz zidove oslikane tako da sliče ulazu u tunel, druga ne mogu.
Ovaj paradoks zbunjivao je generacije, ali je barem poznato da onaj tko naslika ulaz na povrsini zida kako bi prevario protivnika neće ga moci pratiti u taj teoretski prostor. Slikar biva razlijepljen od zid pri pokušaju ulaska u sliku. Ovaj je problem umjetničke naravi, ne znanstvene.

VIII. zakon
Bilo koji razmještaj mačje materije nije stalan.
Mačke iz crtića dožive više smrti no sto to tradicionalnih devet života dopuštaju. One mogu biti raskomadane, rasječene na pola, spljoštene, pretvorene u harmoniku, ili rastavljene, ali ne mogu biti uništene. Nakon nekoliko trenutaka žmirkanja u samosažaljenju, one se ponovno napušu, produlje, sklope u jedan komad ili pretvore u čvrstu materiju.

IX. zakon
Paket dolazi u roku od 3 sekunde od trenutka slanja narudžbe.

X. zakon
Snaga određene životinje ne ovisi o njezinoj veličini i/ili masi.

Komentari (4) - Isprintaj - #

pospani post

subota, 01.07.2006. @ 00:29

u zadnje vrijeme mi se nekako jako rano ide spavat! mislim tek je 12:30 a ja već osjećam potrebu da se bacim u krpe!! šta mi se to događa?? mislim mogu izdržat da ostanem budna ali - peče me savjest što gubim dragocjeno vrijeme za spavanje... sad mi pada na pamet nešto o čemu sam htjela pisat al to bi mi sad uzelo previše vremena (jer kao što rekoh - moram spavat!) tako da je ovo samo posjetnik na to skorašnje pisanje...
možda da iskoristim priliku da objavim jednu slatku slikicu... wink
wave mah


Image and video hosting by TinyPic


Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.