The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

malo o salsi...

srijeda, 31.05.2006. @ 19:40











pa ne znam kako sam je dosad uspjevala zaobići... pa to mi je omiljeni ples i mislim da zaslužuje malo pozornosti!
uz salsu plešem još: merengue, bachatu, regerone i ruedu=> thumbup !!
naravno da salsa prednjači, a rueda je druga na listi... mislim neznam baš sve figure iz ruede, ali bacili smo se na to mi s plesa, pa sad učimo, lijepa smo grupica!! svi smo raspoloženi i volimo to što radimo... atmosfera je opuštena, ponekad nismo raspoloženi za nova učenja, ali većinom samo ipak željni novih saznanja što se plesa tiče... osnova te naše skupine je - druženje i zabava!! nikad nismo prilazili plesu kao prema obavezi, niti smo pod nekom stegom pa da moramo bezvoljni radit!! ali ipak to ne znači da ne učimo i napredujemo!! dapače- to što uvijek s našom voljom pristupamo radu nas još više potiče... dugo plešemo (ne baš predugo ali...), ali i dosta smo dobi, jako puno smo naučili...
meni salsa više nisu koraci, nego jednostavni hod!! snalazim se, mogu reć da je to moje područje, a i dalje svakim danom nalazim u njoj novu inspiraciju... ponekad mi treba koji dan da se odmorim od nje ali uglavnom je se brzo poželim...
ovo je jedna od onih stvri u koje su dosta dugo uspjele zadržati moju pažnju i zaokupiti me...
možda ću malo smanjiti intezitet vježbanja i plesanja ovog predivnog plesa jedan dan kad budem imala nekih važnijih stvari koje će me okupirati, ali poprilično sam sigurna da se salse nikad neću okanit u potpunosti...
no nemojte me doživit kao neku sportsku plesačicu jer to zasigurno nisam... to salsa nije!! u nju se upušta i u njoj se osjeća... pogotovo sa partnerom koji te moge odvest u taj svijet... neki su predoslovni, pregrubi i neemotivni!! ali ne!! meni treba netko tko osjeća ritam- tko se može i želi prepustiti da ga taj osjećaj preplavi i vodi... ma treba to doživit, teško je pričat o tom...
p.s. evo link na blog jednog salserosa kod kojeg ponekad svratim 1000lica - robi pa pogledajte ako vas zanima,
i još jedan link na blog vezan za salsu (točnije za strossmayer bar- mjesto gdje najviše idem plesat) salsa-zone

ne vezano za salsu:
klik na hrvatski vozači !! jedna meni jako simpa stvarčica, posebno za one koji voze :)

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.