The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

gluposti

ponedjeljak, 29.05.2006. @ 21:35











stavila sam linkove na razne gluposti tako da se ako imate želju možete malo zabaviti - nalaze se u boxu- gluposti!! posebna napomena ljubiteljima životinja (i aj volim živoinje :) ) da se ne ljute, crtići su malo opaki al sve je zajebancija - uostalom sprdaju se i sa ljudima a ne samo jadnim životinjicama...
a ja idem peći palačinke!! :) jest ću ih sa marmeladom i linoladom... jest ću i jagode i trešnje sa šlagom... sad bi marija rekla - uf koliko tu kalorija ima, a znam da će i ona uživat sad sa mnom u ovom "grešnom" obroku...
ko bi rekao da me jedino hrana razveseljava ovih dana... (ne bi se reklo kad me vidiš...)

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.