The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

read the singns of my body...

srijeda, 17.05.2006. @ 13:33

evo. malo shakire... i jedna meni već i u orginalu draga pjesma (prljavi ples 2) sa shakirinim hipsanjem umjesto salse... al šta ćeš...
a puno hvala sarmi na pomoći thumbup nadam se da ću uskoro i neke svoje videe ubacit (ako je to moguće izvest)!! peace

dodatak:
počelo me jako živcirat stalno paljenje ovog videa a i zbog ostalih tehničkih problema skinula sam ga...

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.