The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

sarma ne voli duge postove, al moja ktina da!!

srijeda, 17.05.2006. @ 03:08

e da... nisam pjesnik i ne znam lijepo sročiti iako se trudim... vjerovatno mi neće preći u naviku al probat ću ovaj post minimizirati... onako, kao izazov... i zato da sarma ne odustane od čitanja prije kraja... thumbup
ktina najavila mogući dolazak u posjet...
spavala sam 2 sata + bonus satak kunjanja pred ispit koji sam zamalo prespala...
marko mi nije, kao što je obično radio, poslao poruku da svratim do njega u hodniku faxa nakon ispita, ali mi je namignuo dok je izlazio iz dvorane pa mu opraštam rolleyes...
mozak nije navikao na naglu promjenu količine primanja informacija (dakle učim) pa sanjam brojke i algoritme, ljudi su mi varijable, gradovi funkcije...
a onda se probudim!! rekao bi čovjek- nazad u stvarnost... zvrrrr... (budilica) -klik (isključim je, naravno) - ma imam još tri kroz korijen iz dva vremena za spavat...
uglavnom jadno, užasno i dosadno...

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.