The wind, the clouds, the sun... A beauty so great, it might as well be invented by my desolate mind. What is the difference between a breath, and a dream? I could just be dreaming, dreaming a reality, floating on the thin surface of my sea of desires...

Alucinor, -ari. To wander in mind, dream, talk idly.

dio mene tebi

evo me!

ponedjeljak, 15.05.2006. @ 00:58

hej najdraža moja... evo počela sam večeras... nadam se da ti se sviđa ideja... javi se... ostavi komentar da znam da si tu!!
evo večeras umjesto da učim, a imam jako mnogo toga dovezala sam se ovoga... wave
ej, počela sam stalno red bullove piti sad!! za mene ovaj tjedan nema spavanja...
taman sam s ivom malo pričala pa me još više uhvatila nostalgija za vama ljudi... spomenula je mateja pa me još malo i oraspoložila... kaže da je rekao da mu je bilo super ovdje sa mnom, da me se baš bio oželio. ona očekuje da ja za ljeto idem u dubrovnik s njom radit. mislim to i nije loša ideja ali znam da moram ovaj jedan predmet kobni stavit na prvo mjesto! ako ga, ili bolje rečeno- kad ga opet padnem, bio bi red da ljeto provedem učeći ga. mislim ne mora mi to biti jedina prokupacija, ali jedna od važnijih, a znaš i sama da ljeto u dubrovniku sigurno ne obećaje puno učenja. tako da... e da! i valjda će i on tu ostat pa ona meni kao govori- pa biti ćete tu cijelo ljeto, kao ima nade, vi možete bit opet zajedno, bar na ljeto... ma ja sad i ne žudim toliko za tim na sreću, ne želim previše unaprijed razmišljat... i jesam li ti spomenula već kako je rekao da sam mu falila?! njoj je to rekao!! onaj šutljivac, koji inače džentlmenski šuti!! :) ma dosta o tome... cimerica mi je večeras ostala malo uvrijeđena. ona mostarka je malo bezobrazna prema njoj. obe smo mi svjesne da marija ne ovisi o julijani nego julijana o mariji. jer- marija ima mene a juli samo Domu koji je usput stalno zajebava, i ne želim se u to uplićat... uglavnom znaš da marija nije tip čovjeka koji ulazi u sukobe i da se uvijek nekako pristojno ponaša! ja bi je tako tila malo nabrijat na to da se naljuti! jer jedino tako ljudima pokaže malo karaktera! inače ispada dosta nekarakterna... al to je uglavnom jer se ne suprostavlja i jer se puno slaže sa drugima, to već i iz gimnazije znamo... ali ima ona svoje i ne trudi ga se skrit ali eto, takva je... očito je upravo to njen karakter. i ona će se možda spetljat s nekim likom sa svoga faxa... drago bi mi bilo da nađe dečka, u nje sve nekako kratko potraje, očito zato jer nije zadovoljna s njima...
ej kako sam se bila napila i znaš već šta još neki dan... ej! - nisam se nako ismijala odavno u životu zujo... isto ko i tvoj brat onda... nisam mislila da ću i ja to dočekat... ma to je zato jer sam usput neke likove srela i počeli smo viceve pričat (među njima i jedan Vedran - koji mi je od njih bio najzanimljiviji, stalno sam ga gledala imam dojam da je pomislio da ga barim... nono)... ludnica dead... o medi i zeki i lisici... a mi se samo kidali nut... 2 cure pravile party za rođendan!! a ja bila rekla- ma samo ćemo na pola sata otić... ali znamo se marija i ja dobro... nismo morale reć u kojem smo trenutko skužile da to više ne mislimo... ja rekla - ma neću pit... ona rekla da neće ni ona... ali moš mislit!
tamo 30-ak ako ne i više ljudi... veselo... nismo ni govorile oćemo li mjenjat plan, to se znalo i bez riječi... zato odsad: ako ne mislim- nema mi ni ići!!
marko mi je rekao da mi je pismo napisao, i moš mislit nije mi došlo... ili je on pogriješio ili je moj mail sjeb... stvar... ne znam... ali znam da me zanima šta je tamo pisalo... danas smo se dopisivali na messengeru i odjednom je nestao- nije ga poslije nikako bilo... neznam šta mu se dpgodilo, ali nisam ga ni imala volje pitat... ma vidit ću ga ovih dana... bolje da se malo oželimo jedno drugog... i znaš da on nije još prešo poeko bivše? to me ubija! neću ni čut ništa o tome da ću poć s njim dok se ne sredi... ne znam šta da radim!! ili da ga se okanem jer ja to ne mogu podnijet ili da ga pustim, da mu se držim kao otvorena opcija još malo... al to mi je ono... teško.. nemogu ja tako. nebi ga pustila al nebi ni da sam mu utjeha ili utješna nagrada. ne želim se tako osjećat... al eto... dosta za večeras... ti idi spavat a ja idem učit! javi se... i ovdje i na mail!! kiss
wave

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.