This is the place where all the junkies go,where time gets fast ,but everything gets slow

četvrtak, 01.06.2006.

znači ovo je tren kad čovjeku postane malo

ide ko na apocalypticu u nedjelju??ja sam fakat jako htjela ići,ali majka kaže preskupo i svi planovi padaju u voduno.a meni su likovi fakat predobri.mislim,nekak su mi zanimljivi,ne čujem baš često muziku u takvom obliku.a još mi je fakaz žal zbog frendice koja želi ić 3 puta više od mene(jednom davno je svirala čelo pa joj ostalo u srcu),a svima je preskupo pa sam joj ja bila zadnja šansazaliven
u svakom slučaju,ako neko ide,molim da mi javi,a na svom blogu,meni za ljubav,napiše opsežan izvještaj.
u reduuu,sad i to znate...

ajmo dalje,da čujem,ko je od vas zagrePčana ovdje znao da je 31.svibnja bio Dan grada Zagreba?ajde,nadam se da ste bar to znali.a sad još teže pitanje:tko zna zašto je baš taj dan Dan grada Zagreba?
odgovor zagarantiran u slijedećem postu,osim ako neko od vas intelektualaca slučajno možda zna the odgovor.
Image Hosted by ImageShack.us

pa eto malo i za ove nezagrePčanine,da bar vidite tramvajrofl


klovićevi dvori i sad famozna izložba van gogha,ma van gogh vraga,od njega sve ukupno imate 3 slike,od kojih mi je jedan totalno bezveze.
znači,za sve neupućene,izloženi su dijela van gogh-a,mondriani-a i haaške škole(Roelofs,braća Maris,Weissenbruch,Isralels....)
meni su za oko najviše zapele ove dvije:
Josef Israels:Kad čovjek ostari
Philip Sadee: Dio za siromahe
(žao mi je,nisam uspjela naći sliku od nijedne)
kod prve prikazana je stara žena kako se grije na maloj vatrici,ali ruke su prikazano(meni!!)nevjerojatno.ma nešto posebno,stvarno,ma nisam ja jaka na riječima pa vam ne mogu opisati to,ali jednostavn su me te ruke,svaki nabor kože,tolko me dojmilo da vam ne mogu opisati.ako ste u prilici,svakako pogledati,mislim da ima popust za učenike.definitivno ima vrlo vrijednih i lijepih dijela,a imate pokoju informaciju o samim umjetnicima.vrlo zanimljivo,nema što.


ma eto,ni danas ništa prezanimljivo od mene

do pisanja

- 23:10 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>