This is the place where all the junkies go,where time gets fast ,but everything gets slow

nedjelja, 28.05.2006.

coz it's easy once u know how it's done,you can't stop now,it's already begun,you feel it running through your bones and...you jerk it out

e ljudi,ma daj,ne ćete mi valjda reći da ste se pozdravili s mojim...ovim....da je i zadnja suza za njim odavno obrisana,da mislite da je cvijeće oko kuČice uvenulo?????
ma bolje mi nemojte odgovoriti.

ma da,a ono "probaš jednom i neee možeš prestat".a dugo mi je trajao "zbogom blogu" faza.i tako,na vaše oduševljenje i neograničeno veselje:da,ja sam se vratilayes

bijah na izletu neki dan,srijeda mislim,i kupala sam se.moj prvi ovogodišnji dodir sa slanom vodom.jupijeosmijeh
al to je,nažalost,imalo i svoju cijenu(kao i sve ostalo),uhvatila me takva prehlada da sam mila da ću poginuti,ali mojoj mami nije bilo dovoljno ozbiljno pa sam svejedno morala trulit u školi.to su mi valjda bila 2 najteža dana jer sam već nakon 2. sata bila na rubu snaga,ali da,ne dam se ja tako lako.još sam živa.

enivej,bila mi je krizma jučer,o tome možda drugi put,sada mi se neda.

ja volim svoju mamu

wave

- 13:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 13.05.2006.

baby,i'm your man

ovaj,da,pobrisati ću ovaj blog.ne sada i ne još.mislim,ubrzo.ovo je otprilike zadnji post.
dakle,nisam sigurna kada ću ga pobrisati,ali sigurna sam da ću otvoriti novi blog,ako već nisam,hihizujo
hoćete li vi saznati za njega?ne znam,ako i hoćete to neće biti zato što sma vam ja rekla,tj. obavijestila vas.
razlozi??hmmm,je li vas to uopće zanima?je li uopće treba reći?
a eto,jedna stvar je dobra,nitko nije uspio saznati za moj blog od mojih poznatih,barem mislim,haha,bravo ja.
wave
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:14 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>