< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

srijeda, 07.11.2007.

NAkon stoljeća...novi post

I tako piplovi...dolazim s još jednim postom...nisam prije pisala jer mi se stvarno nije dalo..nisam znala šta reć a kamoli napisat...so watever..nono
Post počinjem svojim jučerašnjim danom...nisam stigla post napisat jučer pa evo sad ću reć šta je bilo jučer...eek

I tako jučerašnji mi dan bio super..dobila četri i pet u školi...koju kao što znate ono al baš ono fakat mrzim ba...eee nisam štreber ak to mislite..mislim ja...kud baš ja...četri i pet sam sasvim slučajno dobila..više se i ne sjećam iz čega jer ipak nisam učila..ovoj tjedan je jako dobar...sam tak nastavi tjedan...da se vratim na temu...i tako mater mi se razveselila zbog ocjena i zato me pustila vani...usred tjedna...nemreš vjerovat...i tako odošmo mi do naše frendice Matee...sad bivše sotonistice...al čekajte sad vam ja bum sve ispričala o tome..greedy

Kad smo došli kod Matee ona je već bila pijana...a tamo su bili...moja rodica Nina(Nikolina),Sara i Matea...naravno nebi prošo dan da i Marijana nije bila sa mnom..mislim stvarno mi smo praktički priljepci...zaje..... se..nismo mi baš priljepci...i tako mi sjeli..i Tihana i Anđela došle...Nina šapne Tihani da ode napravit čaj Matei..jer ak niste znali u čaju ima kofeina..to bi moglo pomoć protiv pijanosti..i tako mi počeli Mateu preobraćivat od sotonizma..one stvari gdje se govori da je Lucifer...ko je taj tip???...bolji od Boga..ma daj..sotona...dalje od mene...mene nećeš uhvatit u svoju zamku Lucifer..čuješ ti to!!!!I tako ti Nina počela govorit Matei da joj nije dobro bit u sotonizmu...sve nevolje se događaju itd...nikad ne bi povjerovala da to nisam čula svojim ušima...koje sam srećom oprala pa sam mogla nešto i čuti...Matea je imala neke sotonističke papire...ma šta neke...bilo ih je pedeset...i tad je Matea bila preobraćena...odlučili smo zapalit papire al u vatru se nije smjelo gledat dok je gorilo...Matea je papire polila svetom vodom..i zapalila...danas sam doznala da su gorili mislim od 10 nevečer do 2 i nešto ujutro...ipak to je bila sotona...hvala Bogu...da Bože samo tebi..što je Matea poslušala sviju nas i okanila se sotone...Tihani se neš kuhalo pa smo išli pravit kavu..i tako voda provrila je stavila kavu i krenula stavit šećer Tihana kaže ˝Ma nek si sami stavljaju šećer˝..ja rekla dobro...poslije im je kava bila grozna..tj. gorka..a ja govorila da ju zašećerimo..al nije big dil...Važno je da nas je Matea poslušala i vratila se na pravi put bez sotone...dead

To je bilo sve šta mi se dogodilo jučer...nakon ovog slijedi post šta mi se dogodilo danas...jer ipak ovaj post bi bio pre..al fakat pre dug..

PS.Idi sotono od mojih prijatelja..jer ak oni nastradaju...nastradat ćeš i ti..move pvijatelje niko ne cmije dijatino...a ja nikad neću vjerovat tebi...neg samo Bogu...yes



- 21:03 - Komentarchici (15) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.