listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

nedjelja, 28.10.2007.

Another party...but this one was boring...

Još jedan party,al ovaj je stvarno bio dosadan..ni alkohol ga nije mogo popravit..zijev

TAko dođe Subota i ja kao i svako jutro se razbudim...jedem i sjednem za kompić...yesNije bilo nikaj zabavno na internetu...pa sam sišla s kompjutera...uh kak jebeno jutro...eekIako me Anamarija pozvala na rođendan...nisam otišla..nisam bila sigurna di da idem..mislim da sam iznevjerila MAteu..sorry MAtea meni very very sorry..BA ne se ljutit..Trebala sam ići Anamariji na rođendan ili na nekakav party u PRIPIZDINI..tj kod bolnice..a to je Kninsko polje..I tako ja neodlučna s jedne strane Mateino nagovaranje s druge strane želja da idem kod VAle..moje druge naj frendice....nisam znala da će bit tako loše pa sam ipak išla s Marijanom kod VAle..nono

I tako mi došli kod Vale...njih dvije obavile nešto..kaj njih dvije vole radit..MAre znaš ti već šta je to..Tad smo krenuli na taj takozvani party..kad smo dođli tamo nije nikog bilo...poslije su došli nek sedmaši..bilo je alkohola i bezalkohola..lol..igrali su bocu istine..mislim na partiju igrat te igre..dobro da je rođendan al..stvarno na partiju...mislim nije bio baš neki party svi su sjedili...glazba je bila tiha i bez imalo ritma...oni koji su pokušavali plesat nisu uspjeli..i ja među njim jer nije bilo tempa..tj ritma..onda je Vale sredila da Marijana i neki Andrija koji je mlađi neg MAre zabriju...i jesu poljubili su se...mislim Mare mu i nije znala ime kad su se poljubili..mislim to je bilo nasamo..bila sam razočarana u Marijanu..poslije je i ona rekla da to nije trebala napravit i da neće bit s onim..kak se god zvao..poslije je i Vale zabrijala s nekim,a ona dvi godine mlađa neg on..mislim stvarno..na kraju je Mare dala moj broj nekom Ivanu koji je mlađi od mene 2,3 godine..bar tako Valina mlađa sestra kaže..,a ja sam pošizila..mislim ja sam joj rekla da nikom ne daje moj broj..jer jednom već jest i tad smo se posvađale također..znam da sam pretjerano reagirala al stvarno ja njezin broj niikad..nisam nikom dala...jer mislim da bi se i ona naljutila...I tako se nas dvije posvađale..poslije sam se posvađala i s Valom..ne znam zašto..možda od alkohola koji sam popila..možda 3 čaše..žao mi je što sam se posvađala..al nije bilo lijepo da ti tvoja naj frendica da nekom broj..neće nju gnjavit..neg će mene..žao mi je što smo se posvađale..al neznam ni sama šta mi je bilo...aj sad piplovi gibam..moram na misu..rolleyes

Buh bye!mah

- 07:31 - Komentarchici (26) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.