listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

ponedjeljak, 22.10.2007.

Sunday..

Nedjelja...kao i svake nedjelje idem na misu al ovaj put nisam išla na osmicu neg na dvanaesku...navečer ću ići na piće s naj frendicama.yes

I tako dođe vrijeme za polazak...18:20..naime moja druga naj frendica treba ić na misu,a umjesto toga ide sa mnom i Marijanom na piće...i tako mi uđemo u BAltazar,a unutra puno, jedino nam ostaje izaći vani tj. na terasu po onom hladnom vremenu...Nisam ništ mogla učinit da neidemo u BAltazar...KAd smo sjeli vidjeli smo Picu i Marija...koji su neke gluposti dobacivalilud..jedamput je Mario rekao da mu se piša i da mu Mare pričuva njegovu crnu karubangbang...Vale je pila čaj i krenula se smijat pa je ispljuvala čaj po Marijaninoj stolici..Marijana je zamijenila stolicu i uzela neku raspadnutu stolicu...poslije kad su njih dvije otišle u wc Pico je MArijani zauzeo stolicu i malo se pomakao i rekao Marijani da sjedne na njega,ona nije htjela pa je valina mlađa sestra koja je skolna nasilju povukla stolicu i pico je odletio...LOL..poslije je opet zauzeo stolicu al kad mu je Matea prišla poblegao je..svi smo mu se smijali...mislim da se boji Mateje koja je peti razred,a on ide u srednju...ma daj.Poslije je Vale nešto šapnula Marijani i njih dvije su se digle i sjele kod Marija i Pice...mene ostavile samu s MAteom...mislim stvarno bezobrazno...idu sa mnom na piće i onda me ostave samu s Valinom mlađom sestrom...mogle su bar reć Ana ajd s nama tamo kod njih sjesti,a ne samo otić da ništ nisu rekle..meni je došlo da se digne i odem..al nešto me sputavalo,poslije je Matea rekla nešto u vezi Marijane i Vale..ne sjećam se točno šta..ja sam rekla da ja ako igdje idem..da idem kući...MAtea je otišla do MAre i VAle i šapnula im nešto...odjednom su se njih dvije vratile za stol,al brzo je VAlu mater nazvala pa smo išli...ja sam bila ljuta na njih dvije,a one su govorile da ni one nisu bile pozvane..nije me to zanimalo neg zašto ništa nisu rekle jer mogle su bar reć il me zvat sa sobom...poslije je VAle htijela da ih ispratimo,al meni se nije dalo na kraju sam morala ih ispratit..onda me Vale tražila uslugu,a ja sam joj rekla da joj neću napravit uslugu i da nazovu tu osobu sami i da mogu opet od mene pravit budalu kao i zadnji put...i tako sam ih ispratila do nekle i krenula kući.pjeva

Cijelim putem nisam riječ progovorila s Marijanom..nije mi bilo do priče..sve dok ona nije pitala jel se još ljutim..sam sam joj odgovorila da neznam ni sama i da se više ljutim na VAlu neg na nju.

To vam je sve za danas..sinoć nisam stigla napist post...kao šta mi je običaj..post je malo dug al morala sam to napisati...komentirajte..

Buh bye!wave

- 09:24 - Komentarchici (21) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.