listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentz: Yep/Nope

by Music Designs

Opis bloga

MAj lajf!Da pa čiji će bit..Mrzim loše komentare,zato bolje ne ostavljaj ih!

Linkići

Blogovi mojih frendica/frendova:


Light side of my world~blog moje naj frendice~
Neka sila bude s tobom

Dizajnovi:

Dizajnovi moje naj frendice!Koristim njezin dizajn..jel da je zakon?


~Music Designs~

Dizajnovi cool piplova:

Tinchy designs
Nikky Designs
Mentalka Dizajn

Blogovi zakon piplova:

Avril4ever

Gluparije

DJ MILLKY WAY...LOOL
MILE MARTIĆ(funny man)

Cool stranice~Visit~:

Jebenica

Pozdravljam....heya

glupo mi je pozdravljat mamu,tatu,dedu,baku,seku,bracu jer više nisam mala beba,a i ne mogu pozdravit neke jer ih nemam......zato pozdravljam svoje najbolje frendice Maru i Valu,moje frendice Mateu,Anju i Magi...ostanite coolsmijeh,eee Silenca(našeg nastavnika iz Englisha),fra Jakova(našeg bivšeg nastavnika iz vjeronauka) i sve ostale iz razreda!

Glasajte za moj blog..

Ako želite glasati...dobro bi mi došao vaš glas..

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

utorak, 16.10.2007.

Heya peoplovi...ja sam....ma pročitaj

Heya svima!Kak ste mi?Jesam li vam falila....ma daj odgovorite već jednom.

Ok,sad mi je dosta baš te bezobrazni ne znate ni odgovoriti...samo se šalim.smijeh

Naime ovo je maj prvi,drugi....pa da drugi blog i nadam se da ovaj put mi neće dosadit pisat pa ću ga izbrisat.Još nisam iskusna u pisanju blogova pa mi nemojte srat ak je loš.rolleyes

Nisam baš intresting person al evo nešt about me

- nadimak mi je Ana i nemojte me callat nikako drugo

- živim u malom gradu Kninu i idem u 8.a razred (koja ludnica)

-slušam svu vrstu mjuze osim cajki i metala al mrzim Tokio Hotel(one glupe ženskice bolje rečeno pedere)pjeva

I mislim da bi to bilo sve za sada...a daaaa ne smijem zaboravit pozdravit svoje prijatelje!

Heya Mare jesi sad sretna imaš šta komat,a da i Vale vidimo se na piću i u Subotu.sretan
Mateu s kojom u zadnje vrijeme nisam u najboljim odnosima al nadam se da ćemo to izgladiti.Vidimo se u A3!
Moram pozdravit i druge prijatelje: A3 dolazim brzo ne brini,bolje prijatelje od njih izdvajam Magi i Anju super ste.

P.S.sorry ak je post malo usran al neam baš inspiracije.

BYE ONE MORE TAJM!mah

- 15:13 - Komentarchici (10) - Troshi boju - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.