Srednja škola (kako izaći iz dobre gimnazije zdrav?!)

23.05.2008., petak

Pred upisom u srednju...

Za samo mjesec i pol dana čekaju me upisi u srednju školu... tuzan Do sada sam u sve razrede prošao s 5 ali ponekad se pitam je li trebalo biti tako ili sam jednostavno mogao visiti po vani, učiti kad mi se da, uživati u životu i na kraju se upisati u jednu dobru četverogodišnju školu... Završio bi tu školu i ne bi morao na faks ali eto, sudbina nije takva... tuzan Imam 60 bodova! Još uvijek razmišljam da li da idem u "poštenu" gimnaziju (V.gimnazija) ??? Jer s gimnazijom moram na faks... Tko zna što će se dogoditi, hoće li mi dosaditi učenje, propadne mi srednja, propadnu planovi, propadne faks... U pm... lud

Znam da je u nekim gimnazijama fakat teško (bar se tako priča), možda neki to misle jer u osnovnoj nisu baš učili pa u srednjoj moraju, ali sve u svemu, neće biti lako... I sada je vrlo teško jer dolazi kraj 8. razreda, a profesori su nemilosrdni, nikome ne opraštaju pogreške koje sad učine, a stalno su u lovu na ocjene... Uz to okrenuli smo se svi jedni protiv drugih samo da bi dobili bolje ocjene... Neki bi se prodali za petice, cinkamo jedni druge itd...

POMOZITE MI S ODLUKOM O ŠKOLI!!! yes

NAPOMENA!!! Pod pojmom "poštena" gimnazija mislim na gimnaziju s kojom će te ljudi drugačije gledat... Npr. MIOC, V.gimnazija (tam ću vjerojatno ić... sretan), lucijanka, pa i X.gimnazija, XIII....

Neki dan sam pročitao članak: "MARKIRAJU DA BI UČILI!!!" (MIOC) ... lud Čeka li to mene kao maturanta??? Koliko će tih ljudi izaći normalno iz srednje... Odgovor je, vjerojatno nitko... Jer nakon toliko bubanja i opterećenja čeka ih još mnogo godina faksa koji te također "ne štedi"... Dobra gimnazija je samo za ljude sljedećeg opisa: inteligentan, pametan, samopouzdan, sretan, optimističan, uporan itd., itd. Isss, zbilja puno uvjeta, nažalost, to je istina... Poštena gimnazija je sranje!!! (ali ipak zadovoljavam većinu uvjeta :) LOL) zubo

A eto, život je danas takav... Kao druga opcija mi je Srednja škola "Nikola Tesla"... Kada ne bih imao dovoljno bodova za poštenu srednju otišao bih tamo ili možda u legendarnu VI. gimnaziju... Ali eto, učio sam pa mi je sad nekako žao samo preći preko tih 60 bodova... Ma samo da više završi taj 8. razred pa da znam na čemu sam... nono

Pliz savjetujte me!!! sretan
- 20:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nemogući pritisci se u zadnjih par godina vrše nad učenicima osnovnih i srednjih škola... Bodovni pragovi se povisuju, smišljaju se nove vrste ispita, svaki korak učenika se prati... Čak i ako se sve uspješno završi, preostaje faks... Nemoguća misija, zar ne?!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Youtube.com
V.gimnazija
Glavna stranica V.gimnazije
Hladno Pivo
Stranica moje omiljene hrvatske grupe