< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


_enable_comments: _yes/no_

Ko fol nesta o blogu:

Pisat ce se o svacemu,o skoli o prijateljima, o izlascima...

A nesta malo o meni tj. mojoj malenkosti!!sretan

Ime: Sandro
Prezime: I prije i poslije zime,uvijek Sandro...
Godine: 17,uskoro 18coolcoolcool
Datum rodjenja: 12.05.1990.
Moja slika(nemojte se smijatroflroflrofl) Posto nisam nasao ljepsu stavit cu samo ove dvije:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Hobi: Hahaha... to kod mene ne postoji... al eto kad vec moram navest to je spavanje,gledanje i przenje filmova,isto tako i slusanje i skidanje pjesamaaaa...

Neznam kako se opisati osim ovako:
Image Hosted by ImageShack.us



Blog nastao:14.1.2008.

"Cao srce, ja sam infrakt. Mogu li da te kresnem?"

Umjesto da oplodim kapital - oplodio sam kćerku jednog kapitaliste...



Molio bih sve dobre ljude da kliknu na ovaj link:
http://slavonski.myminicity.com/ Hvala svima!!


Image Hosted by ImageShack.us




Get your own Poll!




Chitamo seeee:

Lea

Anita

BUREK

DAMIR

Anamary

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Evo neke slicice mojih drugarica iz razreda:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
S lijeva nadesno: Prvo je Barbra,pa Jovanka(Ivana),ono malo zuto iza njih je Maja,onda ide Tajana pa Lorena...
To smo negdje na Plitvicama cini mi se...
Sliku cijelog razreda necu NIKAD stavit jer otkako smo krenuli u skolu prije 2 godine,nikad nije bio cijeli razred u skoli!!

Evo sada neke slikice drugova iz razreda:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Tajana,moja najboljaaaaaaaaa drugarica!!! Snjom pricat svasta,snjom se zajebavat i pricat o svemu i svacemu! Svasta joj mogu reci i ona meni svasta meni moze reci!! Naravno sve ostaje medju namaaaa... Voli da vata za guzicu i khm khm... onu stvar,neznam sta joj je stvarno!!! Al reko sam je jednom podici na srednjem prstu pa nek vata onda!roflroflrofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lorenaaaaaa... cura koja kad se smije pucaju prozori...fura neki svoj stil, funky-punky-urban style... Bog zna sta ona furaaaa... al nema vezeeee... ona voli da se zajebava,voli druge zajebavat i zato ja nju volim zajebavat hehe!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo da napokon upoznate i cigana Miku!! Zove se Ivan,i kao sta rekoh samo jede i sere hehe!! On i Edvin su ospjednuti igricom Tibia,neka bolesna igra koja je na netu izasla prije kojih 10 godina... uzasssss...
Covjek se voli zajebavat,nista ne uci ko ni svatko drugi,nakuplja kecine i ispravlja zadnji tjedan!! Sta vise reci o njemu?? Ma nista,ne zasluzuje vise...




_ponedjeljak_ 04.02.2008._

A jojjj,a jojjj... Novi post.....

A jojjjjj... a jojjjjjjj...
Evo mene opet.... nisam dugo pisaooooo... a nema veze,nije mi se dalooo...

Jaooo... sta da pisemm?? Hmmm... Pojma nemam...

Ma de necu nista posebno pisat...

Uff... kako je bilo supić u graduuuuu... o people moji dragi... od iduci puta,svaka Subota mora da bude takvaaaaa...


Krenusmo u grad tocnije na Brlicku moj (naj)prijatelj Danijel i Ja(Sandro) do Anamary jer je slavila rodjendan... no hmm...stajali smo tamo nekih 5 minuta i nitko da nas pozdravi(tj. Lea nas pozdravila no Anamary nigdje), i mi osli... Tek se cuje Dado za nama, Anamary ljuta na nas... WTF!!?? Dobro sta sada... jebga,neka joj... mi smo cekali...i osli naravno...


I tako smo mi otisli polako... morali smo malo pozirati jer znamo da smo nas dvojica neodoljivi i prelijepi hehe!!

Evo slicice u jednom slajdu,nisu mi se dale stavljat jedne po jednu!!
Uzivajte!!



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow


Khmm... Pozdravljam svoga nabolijeg prijatelj Danijela(vjerujem da ces se prisjetit neceg kad vidis ovaj smajl :),sve svoje ostale jarane i jaranice,svoje drugare i drugarice i ostale prijatelje i prijateljice!!!

Pozdravljam jos Kovacevicku,Babicku,Bodrozicku,Radosku,Banija,ciku i cikice ostale koje znam i koje neznam...

Pih... eto neznam vise sta da pisem... pojma nemam...

_comments_ <8> / _save_ / #


<< Arhiva >>

Lady Makai Design! Posjeti i Naruči!