siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


_enable_comments: _yes/no_

Ko fol nesta o blogu:

Pisat ce se o svacemu,o skoli o prijateljima, o izlascima...

A nesta malo o meni tj. mojoj malenkosti!!sretan

Ime: Sandro
Prezime: I prije i poslije zime,uvijek Sandro...
Godine: 17,uskoro 18coolcoolcool
Datum rodjenja: 12.05.1990.
Moja slika(nemojte se smijatroflroflrofl) Posto nisam nasao ljepsu stavit cu samo ove dvije:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Hobi: Hahaha... to kod mene ne postoji... al eto kad vec moram navest to je spavanje,gledanje i przenje filmova,isto tako i slusanje i skidanje pjesamaaaa...

Neznam kako se opisati osim ovako:
Image Hosted by ImageShack.us



Blog nastao:14.1.2008.

"Cao srce, ja sam infrakt. Mogu li da te kresnem?"

Umjesto da oplodim kapital - oplodio sam kćerku jednog kapitaliste...



Molio bih sve dobre ljude da kliknu na ovaj link:
http://slavonski.myminicity.com/ Hvala svima!!


Image Hosted by ImageShack.us




Get your own Poll!




Chitamo seeee:

Lea

Anita

BUREK

DAMIR

Anamary

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Evo neke slicice mojih drugarica iz razreda:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
S lijeva nadesno: Prvo je Barbra,pa Jovanka(Ivana),ono malo zuto iza njih je Maja,onda ide Tajana pa Lorena...
To smo negdje na Plitvicama cini mi se...
Sliku cijelog razreda necu NIKAD stavit jer otkako smo krenuli u skolu prije 2 godine,nikad nije bio cijeli razred u skoli!!

Evo sada neke slikice drugova iz razreda:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Tajana,moja najboljaaaaaaaaa drugarica!!! Snjom pricat svasta,snjom se zajebavat i pricat o svemu i svacemu! Svasta joj mogu reci i ona meni svasta meni moze reci!! Naravno sve ostaje medju namaaaa... Voli da vata za guzicu i khm khm... onu stvar,neznam sta joj je stvarno!!! Al reko sam je jednom podici na srednjem prstu pa nek vata onda!roflroflrofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lorenaaaaaa... cura koja kad se smije pucaju prozori...fura neki svoj stil, funky-punky-urban style... Bog zna sta ona furaaaa... al nema vezeeee... ona voli da se zajebava,voli druge zajebavat i zato ja nju volim zajebavat hehe!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo da napokon upoznate i cigana Miku!! Zove se Ivan,i kao sta rekoh samo jede i sere hehe!! On i Edvin su ospjednuti igricom Tibia,neka bolesna igra koja je na netu izasla prije kojih 10 godina... uzasssss...
Covjek se voli zajebavat,nista ne uci ko ni svatko drugi,nakuplja kecine i ispravlja zadnji tjedan!! Sta vise reci o njemu?? Ma nista,ne zasluzuje vise...




_srijeda_ 16.01.2008._

Konacno sam joj ga stavio u guzu...nakon tjedan dana nagovaranja!

I tak, tjedan dana imam problem koji sam tek jučer uspio riješiti te stoga nisam mogao odoljeti a da se ne pohvalim, znam da nije lijepo hvaliti se ali jednostavno nisam mogao odoljeti.
Već tjedan dana između moje male mezimice i mene nije bilo praktično nikakvih tajni i sve je više manje funkcioniralo ako bi netko to mogao poželjeti no međutim njezina guza je uvijek bila tabu tema i pogotovo stoga što je problem uvijek eskalirao u kritičnim situacijama.
Unatoč svim mojim nagovaranjima, medicinskim priručnicima, kojekakvim savjetima, linkovima sa interneta njezina guza je jednostavno rečeno bila nedodirljiva i nije bilo praktično nikakve šanse da joj ga stavim u guzu.
Uvijek se izvlačila da su konvencionalne i standardne metode sasvim zadovoljavajuće te da i nju to sasvim zadovoljava i da mi ni u kom slučaju neće dati da joj ga stavim u guzu.
Ovih je dana bilo malo sparno i ona se nije baš osjećala najbolje i stalno spominjala da je nešto bolesna, ja odlučim iskoristiti priliku sve u cilju da joj pomognem da ozdravi i tako pod utjecajem umora i vrućine ja ju uspijem nekako nagovoriti uz sve one nagovore od prije i argumente da je to sasvim ok i da kad jednom vidi da će i sama shvatiti da je to ispravno.
Nekako se nećkala pa sam ga ja uz stalno nagovaranje dezinficirao najprije u otopini hipermangana, pa kad ni to nije bilo dovoljno onda i sam napravio i dezinfekciju sa 1 % otopinom Povidon-a, na to se malo opustila, uz stalne prigovore da će ju boljeti i da bi joj sigurno bile dobre i klasične metode, onda sam joj obećao da ću ga samo staviti i da praktično neće ništa ni osjetiti i da ću ga ako treba namazati sa vazelinom da ju sigurno neće boljeti.
I na kraju je pristala nisam siguran da li zbog takvog stanja ili zbog mog dugogodišnjeg nagovaranja te sam ga ja već predhodno opisano pripremljenog konačno uspio staviti u guzu.
Držao sam ga unutra jedno pet minuta nisam ga micao i ništa radio, kad sam ga izvadio pitam ju pa dobro da li je bilo strašno, a ona kaže pa nije skoro da nisam ništa ni osjetila, pa ga onda onako zajedno sretni što je sve prošlo besprijekorno pogledamo i vidimo piše 38,5 ° C i ja joj kažem vidiš da trebaš popiti andol da ti bude bolje.


Evo pa recite kako vam se prica svidjela!! Znam da je malo banalno ali hebiga!! Navecer stize novi post,nebojte se!!

_comments_ <0> / _save_ / #


<< Arhiva >>

Lady Makai Design! Posjeti i Naruči!