22

nedjelja

rujan

2013

Eveline Maximum nail growth lak za nokte

Ukratko MOJ SPAS U ZADNJI ČAS thumbup..

Dakle moji su prirodni nokti dosta lomljivi, listavi i tanki...Što je ujedno jedan od razloga zašto sam pred godinu i pol, dvije posegnula za tehnikom geliranja noktiju.. Dok god sam ja stavljala gel na nokte oni su bili u dobrom stanju naravno ovisno o tome kod koga bi ih radila ali generalno sam bila zadovoljna.. Mogla sam prati kosu bez straha da ce mi moji tanki krhki nokti popucati a i naravno dugi nokti imaju svoje prednosti... rofl(Probajte si počešati leđa kada vas češu a nemate nokte) puknucu

Pravi problem je nastao kada sam odlučila ne gelirati nokte više, kao mnogo cura iz financijskih razloga a i zbog nedostatka vremena odlazaka na geliranja i konstantnog turpijanja kada umjetni nokti izrastaju kako se prijelaz nebi vidio a zatim i pucanja gela... zaliven

Nakon 2 mj nevjerojatno kratkih noktiju šetala sam se kozmom jedan dan i ugledala ovog malog doktora eek
I nakon svih mogucih isprobanih lakova za rast i lakova za učvršćivanje od Essencea i drugih marki.. odlučila sam mu dati priliku i svakako mogu reći da nisam požalila..

Upotreba:
Na kutijici sa kojom lak dodje u upotrebi piše da se nanosi jedan dan jedan sloj i tako 5 dana te da se zatim ukloni acetonom i opet isponova dan po dan sloj po sloj.
No ja kao i u svemu ostalom odlučila sam probati na svoj način jer mi je bilo malo teško vjerovati da bi se nakon 3 sloja, 4. dan taj lak jednako brzo sušio... tako da ga ja upotrebljavam ovako:

Jedan dan jedan sloj... odmah nakon par minuta kada se osuši prvi sloj stavim drugi sloj i tako imam dan ili dva i zatim 3. dan skinem ta dva sloja i stavim ponovno jedan i nakon par minuta kada se osuši drugi.. wink

Za koju god tehniku se odlučili mogu reći da sam sa lakom prezadovoljna i da stvarno pruža mnogo s obzirom na svoju cijenu od 20kn.. Moram naglasiti da je sasvim normalno lagano peckanje ili trnci prvu upotrebu pogotovo ako imate otvorenih ranica od zanoktica ili slično sretan Može se kupiti u kozmo drogerijama ili u dm-u a možda čak i u bipi ali nisam provjeravala..

Sve u svemu za koji god način upotrebe se odlučili mogu Vam garantirati da se nećete razočarati (ja sigurno nisam i znam da sad bez njega i ne izlazim iz kuće cerek ) da će vam noktići baš kao i meni biti čvršći i duži .

Nina
Veselimo se vašim komentarima :*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.