15

nedjelja

rujan

2013

Balea kura za obojenu i toniranu kosu

Bok ljudi! :)
Evo mene s još jednim postom o Balei :) I ovoga puta se radi o jednom proizvodu za kosu kojeg sam imala prilike isprobati i već sam na 4-om pakiranju. O čemu se radi?


BALEA 2-MINUTNA KURA ZA OBOJENU I TONIRANU KOSU- KOKOS I CVIJET TIARE, 150 ml


- za obojenu i toniranu kosu- bez silikona- s UV zaštitom- 150 ml- cijena: 11,90 kn


Sastojci:

aqua, cetearyl alcohol, glycerin, isopropyl palmitate, cetrimonium chloride, behentrimonium methosulfate, phenoxyethanol, cetearyl isononanoate, cocos nucifera oil, glyceryl stearate se, parfum, lecithin, sine adipe lac, amorphophallus konjac root powder, simmondsia chinensis oil, methylparaben, benzophenone-4, propylene glyckol, panthenol, tetrasodium iminodisuccinate, citric acid, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, propylparaben, lactic acid


Nakon nekoliko preporuka, odlučila sam isprobati Baleinu 2-minutnu kuru. Po izuzetno niskoj cijeni od 11,90 kn ova kura prednjači u moru raznih preparata za kosu, što zbog cijene, što zbog učinka. Kura je gušće teksture od klasičnog regeneratora, bijele je boje, mirisa kokosa (osjeti se miris cvijeta tiare kojeg nikada nisam imala prilike pomirisati, ali podsjeća na vaniliju), drži se na kosi 2 minute (ja sam i duže) i nakon ispiranja kosa je osjetno mekša, lako se raščešljava, a nakon sušenja još uvijek miriše na kokos i djeluje zaglađena. Do sada sam potrošila 4 tubice kure i planiram ju i dalje koristiti jer je cijena zaista pristupačna, a učinak izuzetno dobar. Moja kosa nije toliko zahtjevna, makar je tretirana agresivnim kemikalijama (farbe, blanš, razni proizvodi za održavanje frizure...) a tu si i pegla za kosu i figaro... U životu sam probala mnogo proizvoda za kosu, što od profesionalnih i skupljih preparata, do onih jeftinijih, ali u ovom slučaju jeftino ne znači i lošije! Svakako preporučujem!!

Ispričavam se što nisam stavila sliku proizvoda, staviti ću uskoro!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.