11

srijeda

rujan

2013

Balea maska za kosu- smokva i biser

BALEA MASKA ZA SVILENKASTI SJAJ KOSE- SMOKVA I BISER, 200 Ml

Kako sam skoro potrošila Baleinu kuru od kokosa s kojom sam jako zadovoljna, odlučila sam isprobati Baleinu masku za kosu od smokve i bisera u nadi da ću biti jednako zadovoljna rezultatima. Dakle, odlučila sam ju kupiti prvenstveno zbog cijene (14, 90 kn), a zatim i jer sam sama zadovoljna sa Baleinim proizvodima, a pogotovo kurom od kokosa. Mislila sam probati wellinu, koju prilično hvale, ali želja za uštedom prevagnula je na stranu Balee.

Što piše na maski? Za kosu bez sjaja. S formulom za lakše raščešljavanje.
Uputa za uporabu: Nanijeti na opranu, ručnikom posušenu kosu i umasirati sve do vrhova. Nakon 2-3 minute
dobro isprati. Dermatološki ispitano. Bez silikona.


Kad otvorite poklopac, vidjeti ćete da je maska zaštićena folijom. Bijele je boje, čak rjeđa nego kura od kokosa i ugodnog je mirisa (podsjeća me na vaniliju...) Masku sam nanijela kako to piše u uputama, no držala sam ju nešto dulje nego što piše, za bolje rezultate. Prilikom ispiranja nisam osjetila onu "mekoću" koju inače osjetim pod prstima kada kosu ispirem nakon dobre maske (opet se vraćam na kokosovu kuru), a nakon što sam kosu posušila ručnikom, nisam zamjetila niti da se lakše raščešljava, štoviše bila je kao da i nisam nanijela masku.




Nakon sušenja kose fenom totalno sam se razočarala jer je učinak bio nikakav, baš kao da nisam ništa ni nanijela na kosu.
Dakle, maska nije ni "vrit ni mimo", ne masti kosu, ali ne daje nikakve rezultate.
Biram radije kokosovu kuru!


Lana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.