veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

"lijepo, divno, krasno"


Nešat malo o meni.....

Ime:Sanja
Prezime:to nije bitno
Rzred,škola:8,Brlići
Rođena:06,03,1995
U horoskopu:riba

Volim:
mamu, tatu, buraza, sebe
simpu
icq, net
narančastu boju
poštenje
gledat tv pogotovo filmove
svoj komp
mobitel
kemiju, fiziku,zemljopis
volim biti dežurna
pizzu


Ne volim:
baš šklou
dvoličnost
mrzim odgovaranje
sve negativne osobine
jesti grah, mahune, kelj
engleski
neurednost
čistit
učiti

ima još toga ali se ne mogu sjetiti...

Najfrendica:Sara, a ostale
Lara, Vali, Ena, Iva, Iva, Klara
Tkalča itd...

Najfrendovi:Medić, Zido, Čoki,
Pero, Šorc, Tomica, Likar, Orlando,
itd....

Naj film:Glitter

Naj serija: ne znam, da bi počela
pisat nebi znala stati

Naj sport: tenis (koji treniram)

Naj jelo: pizza

Naj piće:coca-cola

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 20.02.2008.

KAKO JE NASTAO OVAJ BLOG?

Ovaj blog nasto je nagovorom od mojih prijateljica.Ja sam imala prije ovoga bloga već dva, ali sam ih zapustila. Nažalost.noNikako da napravim blog pa evo ga.sretanNapravila sam ga nakon dugo vremena. Prvi blog mi je propao zato što sam imala samo jedan post, a nisam ništa pisala dosta dugo vremena.A drugi blog radi istoga razloga. no Nadam se da ovaj blog neće završiti kao predhodni i da će biti najbolji od svih tih blogova kojih sam napravila.Ne znam šta da više napišem. To je to za danas ostavite mi komentara. Vidimo se.party Ćao. wavewave

Hvala Valeriji, Lari, Šorcu i ostalima koji su me nagovaralim da napravim ovaj blog.sretanrofl

- 21:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.