Linkovi

Bagra8
Jedna od S.K.I.T
monyka&looka
barby
barby&rea&sanja
andrea

Sanela&Tea

Image Hosted by ImageShack.us

Plavuša-Sanela-18.08.'90-Poreč-narodnjaci
Ne mogu bez->dečkiju,odbojkerofl,izlazakaparty,spavanja,slatkišafino,mobitela,D.I.S.A.K.T-a,cigarasmokin,televizije(Zakon braće,Kućanice,Uvod u anatomiju...)
Mogu bez->škole i sve povezano s tim,Ivanerofl(šalim se...)itd....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brineta-Tea-30.09.'90-Novigrad-sva muzika
Ne mogu bez->spavanjazijev,muzike,mobitela,kompjutera,msn-a,shoopinga,slatkišafino,televizora(Zakon braće!!!),mog skutera,društva,itd......
Mogu bez->škole,učenja,ranog ustajanja,staraca,alkoholarofl,hladnoće...itd....

.....SLIKE.....
...SKIT....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...tea & sanela & keti....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...evo jos jedan ljepotan....=))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo i ja chu dodat josh jednog.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Teletabisi su proshli pa mi oshle spavat,hehe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Susjede....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Misli da na ovoj slici lichi na shakiru....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Na ovoj slici chekam poplavu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Imamo istu peglu za kosu;)....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Frajerica....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...evo jedna dobra pjesma(samo jedan dio).......malo stara al....

Htela sam da verujem da mi nista ne znacis
samu sebe lagala da me bas ne privlacis
Htela sam da preterujem
da budem hladna, kamena
ali da ipak uhvatis moj pogled preko ramena
Glumim nedodirljivu
a tako volim sto si tu
zelim da ovaj tren
traje zauvek
Ref.
Kad zvezde zacute, znaj
da pretvaranju je kraj
sad smo sami ti i ja
u tvojim kolima
Kad zvezde zacute, znaj
i svetla sklone se u kraj
na redu tad smo ti i ja
u tvojim kolima


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

O nama 4

.......2 plavuše i 2 brinete koje idu skupa u razred(2HTT)u Poreč..........uvijek spremne za zabavu,akciju,izlaske(al bez alkoholaroflparty),dvije su pušačicesmokin,a iste su i bosankeyes..........o svakoj posebno možete pročitati u boxevima............

Ivana&Keti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brineta-Keti-21.06.'90-Poreč-sva muzika
Ne mogu bez->damiracerek,moba,šminke,izlazaka...
Mogu bez->...

.....SLIKE.....
...IVANA & KETI...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...IVANA&ANA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...IVANA&ANA nekad....nemojte me ubit shta sam to stavila....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Keti....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ana....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivana....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivana i Ana....
Image Hosted by ImageShack.us

...Sanela i Ivana i Keti....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Luka i Keti....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Poslije tzk.-a....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...evo jedna pjesma....

Dara Bubamara
Zidovi

Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref.
Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi zena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

petak, 01.06.2007.

....... 1.6. .......

.....evo da napisem jedan mali post koji ce biti posvecen Keti i Damiru kojima je danas 5 mjeseci......
..........neznam sta da vam kazem kada sigurno vec znate da vam zelim sve naj, naj, naj, naj, naj bolje.....
.....nadam se da cu biti pozvana na vjencanje....=))))..a da keti....tko su djeveruse....=))))))))
..........eto neznam sta bi vam vise rekla osim da uzivate......
.....ja moram ici sada nemam bas vremena tako da sorryte sto je post ovako mali.....=)))))
................ljubim vas sve...pozz...........i_____........



| Just Say SomeThiNg (10) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.