srijeda, 04.02.2009.

Spread your wings and prepare to fly....

Kako da uopće počnem? Odakle?

....

Da počnem s onim uobičajenim: Bok, ja sam....Imam .... kilograma i nesretna sam u životu zbog toga?
Da, počeci su najteži, počevši od ovakvih banalnih stvari kao što je otvaranje bloga, pa sve do....Pa, do početka realiziranja ideje zbog koje je nastao blog. Mislim da mnogi na početku imaju taj problem, treba im neko vrijeme da se priviknu, tad stvar ide puno lakše.
Uglavnom, ovo je moj prvi blog, tako da baš ne znam raditi s ovakvim stvarima.
Ali znate zašto sam ga napravila, barem znate razlog.
Ovaj blog će biti na neki način moj dnevnik, dnevnik moje borbe s kilogramima.
Koliko dugo? Ne znam. Zaista ne znam.
Očekujem samo podršku, ništa više. Nadam se da ću je dobiti, ako od nikog drugog, barem od čitatelja ovog bloga.

Do sljedećeg puta vaša


Miss Skiny.

- 11:54 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moja borba.

Podaci:

16 godina
167cm
65kg

Cilj?
52 kg

Ovdje ću pisati trenutno stanje nakon vaganja subotom.

1. subota: