17.05.2006.

....Nema naslova:..

...evo da se malo javim...
...reko sam da cu stavit slike ali nisam jbg...
...danas je bilo u skoli ,recimo dobro...
...1.sat smo pisali fiziku i dobio sam 5 (nut)
...3.sat smo se slikali i mislim da cu ispast *****(dead)...
...poslije matke (dobio sam cetri,pitala me neki zadatak na ploči i malo sam se zbunio(lud)...
...onda smo imali njemacki i pitala je neke prijedloge uz dativ,akuzativ i genitiv i iz tog
sam dobio 5(koja sam ja faca)...
...engleski:dobio sam 5 iz testa...(jos sam u soku)...eek
...nakon skole otiso sam kod bake na rucak i onda sam otiso doma...
...i pogodite kaj??????...sutra nemam gitaru jer ovi u Travnom imaju dan skole
pa ce bit buka i necu moc svirat...smokinpartyblabla
..eto to bi bilo to nadam se da ove stvari o skoli nisu dosadne...
...ako procitate ovaj post malo ga iskomentirajte pa cu ja biti jako sretann...pozzzwave
...stay cool and be your self...thumbup


...evo vam jedan graffit...zove se cantwo cool candy...

Image Hosted by ImageShack.us


- 14:47 - Komentari (12) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.