subota, 29.04.2006.

lithium

I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors (Alt: We broke our mirrors)
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles, in a daze
'Cause I've found god
Hey, hey hey [x6]

I'm so lonely, but that's okay, I shaved my head ...
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard ...
But I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there ...
But I don't care
I'm so horny, but that's okay ...
My will is good
Hey, hey hey [x6]

[x2]
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack

I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors (Alt: We broke our mirrors)
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles in a daze ...
'Cause I've found god
Hey, hey hey [x6]

[x2]
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna

Music Video Codes by VideoCure.com

| 23:57 | Komentiraj (9) | Printaj | #

četvrtak, 27.04.2006.

novi post yes

veliko finale nogometa BARCELONA vs ARSENAL u velikom derbiju tko će pobjediti.


Image Hosted by ImageShack.us

vs


Image Hosted by ImageShack.us

iako niam veliki ljubitelj nogometa ovaj post samo da nešto stavim.

| 19:20 | Komentiraj (7) | Printaj | #

nedjelja, 23.04.2006.

eskurzija u dubrovnik dead

Evo ovako sada ću ja vama isprićati kako je bilo u Dubrovniku.
U sridu smo se morali naći oko 8 sati ujutro kod škole TINA UJEVIĆ.Kada smo svi došli to jest sva tri razreda 8a,b,c išli smo u bus.krenili smo prama dubrovniku.Vozili smo se 8 sati ali smo stajali na nekim mistima ali ja nisam izlazija iz busa ja sam spavanut.Kada smo napokon došli u Dubrovnik bilo je oko 4 sada popodne.Smještaj je bio u hotel župa (šupa).Pokraj hotela su nam dali kljućeve od soba.MI smo bili u sobi 206 ali svaki neparni broj je imao televiziju a ja nisam.Ja sam bio u sobi sa jednim mojim frendom i 8b razreda zave se TOMISLAV KNEŽRVIĆ.Bili smo razoćarani kakvu smo dobili sobu,ali nema veze.Kada smo se spakirali išli smo malo ospavati zato šta smo imali slobodnig vremena.Drugi dan smo se morali dizati u 8 sati u jutro ja nisam ni spava pa sam već bio budan.Išli smo na marendu.Tu smo se najeli ka stoke.Onda smo išli istraživati zidine.Tu smo bili nekoliko sati.Pa je sljedija rućak.I tu smo se najeli ka stoke.I onda smo se vratili u hotel.Bili smo svi slobodni do 8 ipo.Tada smo išli u disko.U disku je bilo fenomenalno.U dusku smo svi pijevali i plesai tako sam ja promuka.Morali smo se vratiti u hotel u 1 sat navećer. I tako su dani sve brže prolazili a ja sam se više opija.I jućer smo se morali kranuti prema šibeniku.dalje mi se više ne da pisati .pa se mi ćujemo.
Image Hosted by ImageShack.us

| 10:37 | Komentiraj (9) | Printaj | #

nedjelja, 16.04.2006.

evo malo skejtera

tony hawk
Image Hosted by ImageShack.us
bam magera
Image Hosted by ImageShack.us
braydon szafranski
Image Hosted by ImageShack.us
dustin dollin
Image Hosted by ImageShack.us
andrew reynolds
Image Hosted by ImageShack.us

| 11:38 | Komentiraj (15) | Printaj | #

srijeda, 12.04.2006.

USKRS naughty

Ej ljudi evo me.za četri dana je uskrs.nadam se da če te Blagdan uskrs svi lipo i mirno proslaviti.to je sve od mene.SRETAN USKRS ŽELI VAM DENA thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

| 08:41 | Komentiraj (13) | Printaj | #

subota, 08.04.2006.

LUDILO PRIJO

Danas smo ja Ante Rak KIĆO I BARA išli u grad.Kada smo došli u grad bilo je dosadno dok nije doša gobac.Kada smo mislili ići ća oko ponoć išli smo se pozdraviti sa ekipom u skippera kada smo mi ušli nasta je fajt.Tuka se kobnobar i još dva lika.Do fajta je došlo ovako,u skippera su bila ta dva lika a konobar je vidio kako su razbijali ćaše.A onda su ta dva lika na konobara i konobar je ituka jednog a sa drugim je porazbiva sve stolice tako da je konobar istuka oba dvojicu.
Image Hosted by ImageShack.us

| 23:48 | Komentiraj (7) | Printaj | #

petak, 07.04.2006.

Matt Sorum

Matt Sorum je roden 19. novembra 1960. godine u Venice Beach, California. Jos od malih nogu Matt se interesuje za muziku, uz svoju stariju bracu on slusa velike svjetske bendove kao sto su Led Zeppelin, Queen, Black Sabbath i mnoge druge. U svojim tinejdzerskim godinama on svira u mnogim bendovima sa svojim prijateljima, jos dok je bio u Mission Viejo srednjoj skoli, njega je zanimalo sve sto se moglo nauciti o muzici, ukljucujuci sudjelovanje u skolskom bandu i jazz ansamblu. Nakon zavrsetka srednje skole Matt je odlucio da se preseli u Los Angeles i nastavi kao profesionalni bubnjar. Nakon dolaskaa u Los Angeles on pocinje da svira u mnogim bendovima kao sto su Population, Five, Y Kant With Tori Reed, The Cult. 1990. godine Matt je svirao u bendu The Cult kada je dobio poziv Slasha da se pridruzi Guns N' Roses-ima, na sta je Matt pristao. Matt je zauzeo mjesto Stevena Adlera na bubnjevima. Nakon sto ga je Axl izbacio iz benda 1994. bez saglasnosti drugih clanova benda, Matt se ponovo vraca bendu u kojem je svirao prije Guns N' Roses, vraca se u bend The Cult
naughtynaughty
Image Hosted by ImageShack.us

| 22:38 | Komentiraj (4) | Printaj | #

srijeda, 05.04.2006.

juhu

Evo ovako ja za tjedan ipo ja to jest skoro cili razred idemo na iskurziju.
Idemo ćetri dana u dubrovnik di će mo se nadam se dobro provesti.
Idemo u jedan hotel koji je jadan ili dva kilometra udaljen od dubrovnika.
Hotel se zove župa.To vam je ovaj ovdje na slici.
Image Hosted by ImageShack.us

| 13:35 | Komentiraj (10) | Printaj | #

subota, 01.04.2006.

It's So Easy

I see your sister in her Sunday dress
She's out to please
She pouts her best
She's out to take
No need to try
She's ready to make
It's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me baby
It's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me


Cars are crashin' every night
I drink n'drive everything's in sight
I make the fire
But I miss the firefight
I hit the bull's eye every night


It's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me baby
Yeah it's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me
So easy
But nothin' seems to please me
It all fits so right
When I fade into the night
See me hit you
You fall down


I see you standin' there
You think you're so cool
Why don't you just
Fuck off


Ya get nothin' for nothin'
If that's what ya do
Turn around bitch I got a use for you
Besides you ain't got nothin' better to do
And I'm bored


It's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me baby
It's so easy, easy
When everybody's tryin' to please me
So easy
But nothin' seems to please me
It all fits so right
When I fade into the night
So come with me
Don't ask me where 'cause I don't know
I'll try ta please you
I ain't got no money but it goes to show
It's so easy

Music Video Codes by VideoCure.com

| 14:58 | Komentiraj (15) | Printaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>