09.09.2006. / subota

Uvrijeda.....

Dobio sam neko pismo na msn-u kao kaze da je neka djevojcica ozdravila od neke vizije i poslala pismo nekim ljudima oni koji su to dalje poslali bili su sretni a oni koji nisu poslali dobili su otkaze i ta sranja. Ja sam zanemario to pismo jer mi se neda dalje slat, ali sam se malo uvrijedio jer sad se meni mozda bude promjenio zivot samo zbog jednog pisma , a i inace od kad sam ga dobio pocelo mi se svast glupo dogadat.

EVO VAM STA PISE U PISMU :

Kad dobijete ovo pismo imate jedan dug i obavezu da ovo ustinski prihvatite. Ovo nije nikakva bajka niti pripovjedka, ovo je stvarni dozivljaj jedne djevojcice od 13 godina. Tesku
sam bolest i patnju imala u svom mojem mladom zivotu. Sve sam doktore trazeci
pomoc, uzaludno i bez uspjeha posjecivala. Samo mi je ALLAHA DZELLESANUH pomogao,pomoc ALLAHOVA nije nicemu ravna. Ja sam otisla na jedno mjesto gdje je bilo
Turbe i gdje je ukopana Zejneba Hazreti Huseina, plakala sam i molila ALLAHA za pomoc.
To vece sam spavala i u snu sam plakala moleci ALLAHA da mi pomogne. Usnila sam pred sobom vojnika kako kroz plac moli i vice: JA SAM SEHID. Do tada nisam ni cula za rijec SEHID. Prisla sam mu da bi mu prvo obrisala usne, jer su mu puno tekle, i dok sam ja njemu suze brisala- kad najedamput predamnom se ukaza zena sa casom vode u ruci i raze; draga moja ti si me zvala, ja sam Zejneba uzmi od mene ovu casu vode i popij i uz ALLAHOVU pomoc ti vise nisi bolesna i rekla mi je da za ovaj slucaj pisem i saljem drugima vjernicima koji vjeruju u ALLAHA DZELLESANUHA. Prvo pismo poslala sam jednom siromahu koji je bio dobar vjernik, on je to prihvatio istinski i od tada nije vise bio siromah. Drugo pismo sam poslala covjeku koji je dugo bio bez posla i nakon 13 dana poslao je pismo, nasao je posao i poceo raditi. Trece pismo sam poslala jednom covjeku sjede kose. On na pismo nije
obracao paznju, nakon tri dana sve je izgubio imanje i porodicu. Zato vas zaduzuje da ovo
pismo kopirate i posaljete na tri mjesta... Ovo ti je pismo poslano da ti donese srecu. Orginal ovog pisma nalazi se u Novoj Engleskoj i vec devet puta obisao svijet, sada je sreca poslana tebi, stici ce te ta sreca nakon 7 dana sto dobijes ovo pismo samo ga moras dalje poslati. OVO NIJE SALA- stici ce te ta sreca nenadano. U roku od tri dana moras ga poslati dalje. Posalji 20 kopija i prati sta ce se dogoditi u narednih 7 dana. Lanac je krenuo iz Venecuele napisao ga je Saul Antoniomaraun iz Juzne Afrike. Zato sto pismo mora preci cijeli svijet moras ga poslati, 20 ovakvi kopija svojim prijateljima i znancima. Za nekoliko dana doci ce do nekih iznanadjenja cak i ako si praznovjerac. Evo primjera, Constantin Diaz dobio je pismo...Rekao je svojoj sekretarici da napravi 20 kopija i da ih posalje, za nekoliko dana dobio je glavnu premiju na lutriji. Karlono sluzbenik u Engleskoj dobio je pismo i zaboravi
ga poslati, u roku tri dana dobio je otkaz sa posla. Nakon sto je ponovo procitao pismo, mislio je da mu se to slucajno desilo, ali je ipak odlucio napraviti 20 >>> >>>>kopija i poslati ih- onovo je dobio posao. Oficir Joe Elko dobio je 40 miliona, nekoliko dana prije nego sto je obio ovo pismo. Opcinjen bogastvom prekinuo je lanac i oskoro ostao bez novca. Delan Fairchild nije vjerovao ovom pismu i bacio ga je, da bi nakon 9 dana imao tesku saobracajnu nezgodu. Poucen slucajem molio je suprugu da pronadje pismo i da ga posalje prijateljima. Zelio je da otkloni narednu slucajnost. Godina 1987 jedna mala zena iz Californije dobila je ovo pismo, pismo je bilo necitko i nejasno, obecala je da ce ga prepisati i poslati dalje ali je to
ostavila da uradi kasnije. Poceli su da je okupiraju problemi, morala je da plati skup opravak njenog auta dok je poslala ovo pismo na igri je dobila novo auto. Ova izgled cudna lutrija bila je objavljena u jednom Americkom listu. Misli to....
P.S NEMOJ ZAPOSTAVLJATI OVO PISMO POSLANO JE OD NEKOG KO TI
ZELI SRECU.

- 23:26 - Brbljaj (Rekordnih 8 brbljanja) - Pismeni - #

<< Arhiva >>

Design by Buraz.