Am I retarded or am I just overjoyed!??

srijeda, 12.07.2006.

..:Mrzim naslove:..

I know, I know.....obećala sam novi post ali.....nije mi se dalo......ja sam najlijenija osoba na cijelom svijetu!!! Naravno, pokraj moje susjede hrašovke...koju nitko ne može dostići...i koja mi ostavlja neke glupe komentare na japanskom jeziku....bitchelina!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prvo neke obavijesti kaj se tiče mog bloga:
*uskoro mijenjam adresu bloga...kad smislim nekaj pametnog....ma uglavnom, sve ću vas obavijestit...
*opet sam promijenila dizajn...iz onog...hmm...jako raznobojnog..smijeh..u crno-zeleni....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nakon dugog&mukotrpnog nagovaranja staraca.......hektolitre prolivenih suza (dobro ajde, pretjerujem).........štrajkanja glađu (hehee).............uspjela sam ih nagovoriti da idem na koncert Tokio hotela u Austriji, Grobming, 12.08........yeeaaah.......ajme....nemrem vjerovat....za 31 dan vidjet ću BiLLa,Toma,Gustava&Georga.......isse..........još toga nisam svjesna........ali ubrzo ću postati......brijem da ću se ja usred noći, dan prije koncerta probudit i počet vrištat jer sam shvatila da idem na koncert.....heheh...smijeh
Ali naravno......uvijek postoji neko ALI.........moram si sama platiti kartu&prijevoz=585 kn.....sa novcima od krizme......ali jebi ga.....bolje išta nego ništa......
A sad me muče neki problemčići...kaj da obučem za koncert?? kak da se zguram skroz naprijed?? kak da me Bill uoči (hehee....neće uspjet, preniska sam)?? kak da nabavim original autograme.......?????? milijun pitanja u mojoj glavi....puknucu

Joooj.....opet me zove ova bitchelina Ivona......kad se vratim dovršim ovaj post do krja (al ovaj put zastvarno).....
odoh ja.....
kizzza

- 13:53 - Komentari (47) - Isprintaj - #