lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

kakav će bit ovaj blog???

pa nadam se da će bit zanimljiv...lol...ja ću nastojat da bude bar donekle zanimljiv...a sad na vama je da odlučite oće li bit tako il ne...da sad prekinemo s filozofiranjem,reći ću vam samo da ću pisati o sebi,mom svakidašnjem životu,svojoj školi,frendovima,ljubavi...uglavnom sve ša more sadržavati život jedne smotane tinedžerke...a sad-uživajte!!!wave


Create your own message at BlingyBlob.com

L!NK!CH! (o:b

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

ayla a.k.a. michelle-vidakova mala...lol...


kristina a.k.a. kika iliti shakira-looooda i smotana mala...lol...

ana badurina-nije da smo mi neke dobre frendice al znamo se iz škole...a i ima full fora blog...

moja sandica-moja mala sipmatična curica...lol...

panjako-mario se zove,ide u 2.d....ne družim se ja s njim al sviđa mi se jako njegov blog...

blog od TOMOTA i još nekih njegovih frendova...ugl strava je i pogledajte ga...

...hrvojeeeeeee....lol..

forkspot-ludiii maliii,jako simpa...hehe...ej ja sam,tvoj dečko iz snova...lol...

little angel-simpatična mala...hehe...(o:b

sandi...uweeeee....uzmi ubi pa se pištolj...lol...z-l-a-t-a-n dečkec...hehe...

blog od sandija i njegovog frenda frenkyja...hehe...

*!*nina*!*-jedna jaaako simpi cura iz 2.d....uweeee luuuda mallla...zakon cura... i ima jaaaako zanimljiv blog...hehe...

...eeee to je,kako je on sam rekao,život jednog malog sk8era...hehe..svakako posjetite ovaj blog jer je uzbilja uberkull...

...evo vam i neš o meni...

jedna mala napomena-izabrala sam ovaj dizajn za blog iako nisam sk8erica.nekako svi imaju neke ljubavne dizajnove za blogove a meni se ovaj najviše svidio samo zato što nije ljubavni i zato što je sk8erski a ja nisam sk8erica...

olaaaa...ljudi to sam ja...haha...da ne pametujem previše,ja sam hida,u razredu poznatija kao dee-dee...sanda je zaslužna za to...inače ja živim u bakru.rođena sam 30.01.1992. i naravno vodenjak sam po horoskopu...pozdravljam sve vodenjake usput...idem u najjači i najluđi razred 1.i i EŠMM iliti ekonomska škola mije mirkovića.

imam puuuno frendova i sve ih pozdravljam ovim putem...slušati mogu sve i svašta al nekako sam najprivrženija rocku,rapu,hip-hopu...obožavam horor filmove i ljubanve komedije...volim izlaske s frendovima,dobro društvo i zabavu.naravno veliki sam fan hajduka i nike kranjčara...al ni kaka ne zaostaje puno za njim...

mislim da je to sve ta sad od mene...ako vas još ša zanima o meni javite se na ove adrese:
hidajetaspahic@gmail.com
hida_30_01@hotmail.com

370-072-371...moj icq


HHilarious
IIntense
DDistinguished
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

----------------------

linkin park-what i've done

in this farewell,
there's no blood,
there's no alibi.

from the truth,
of a thousand lies.

so let mercy come,
and wash away

what i've done.
i'll face myself,
to cross out what i've become.
Erase myself,
and let go of what i've done.

put to rest,
what you thought of me.
while i clean this slate,
with the hands,
of uncertainty.

so let mercy come,
and wash away

what i've done.
i'll face myself,
to cross out what i've become.
erase myself,
and let go of what i've done.

for what i've done

i'll start again,
and whatever pain may come.
today this ends,
i'm forgiving what i've done.

i'll face myself,
to cross out what I've become.
erase myself,
and let go of what i've done.
what i've done.

forgiving what i've done.


----------------------------------------

avril-my happy ending

so much for my happy ending
oh oh, oh oh, oh oh...

let's talk this over
it's not like we're dead
was it something i did?
was it something you said?
don't leave me hanging
in a city so dead
held up so high
on such a breakable thread

you were all the things i thought i knew
and i thought we could be

you were everything,everything that I wanted
we were meant to be,supposed to be,but we lost it
and all of the memories,so close to me,just fade away
all this time you were pretending
ao much for my happy ending
ah oh, oh oh, oh oh...

you've got your dumb friends
i know what they say
they tell you i'm difficult
but so are they
but they don't know me
do they even know you?
all the things you hide from me
all the shit that you do
all the stuff that you do

you were all the things i thought i knew
and i thought we could be

it's nice to know that you were there
thanks for acting like you cared
and making me feel like i was the only one
it's nice to know we had it all
thanks for watching as I fall
and letting me know we were done

you were everything,everything that I wanted
we were meant to be,supposed to be,but we lost it
and all of the memories,so close to me,just fade away
all this time you were pretending
ao much for my happy ending

oh oh, oh oh, oh oh...
so much for my happy ending

oh oh, oh oh, oh oh...


----------------------------------------

s.o.a.d-lonley day

such a lonley day
and its mine
the most lonliest day of my life
such a lonley day should be banned
its a day that i cant stand

the most lonliest day of my life
the most lonliest day of my life

such a lonley day
shouldnt exist
its a day that ill never miss
such a lonley day
and its mine
the most lonliest day of my life

and if u go
i wanna go with you
and if you die
i wanna die with you
take your hand and walk away

the most lonliest day of my life
the most lonliest day of my life
the most lonliest day of my life

such a lonley day
and its mine
its a day im glad i survived.


----------------------------------------

sacred-pjesma je prebolna...ajmeeee...

i`m still awake, for you
we will make it 2gether
we can tied the truth
i`m givin` up
for you now
my final wish will guide you out
before the oceans
breaks apart
underneath me

remember...
to me you`ll be 4ever sacred
i`m dying but i
know our love will live
your hand above
like a lie
over me

remember
to me you`ll be 4ever sacred

you break the ice
when you speak
with every breath you take
you save me
i know that one day
we`ll meet again
trying to go as long as you can
before the oceans break apart
underneath me

remember...
to me you`ll be 4ever sacred
i`m dying but i
know our love will live
your hand above
like a lie
over me
remember
to me you`ll be 4ever sacred

for ever you
for ever sacred
for ever you

you will be sacred
in your eyes
i see the holle
i will fill

i`m sinking
i`m sinking
away from you

don`t turn around
you`ll see
you can make it
never forget

and one day
you`ll see the guide
you`ll back to me

REMEMBER
to me you`ll be 4ever sacred


----------------------------------------

ispovijed jedne ljubavi

želim ti to odavno reći,
ali ponos moj me uvijek spriječi.
već dugo ovu tajnu krijem,
zbog toga noćima suze lijem.
živim u svojim iluzijama,snu,
sanjam da si pokraj mene,tu...

oduvijek te volim nježno,iskreno,polako,
vjerujem da je najbolje da ostane tako...
u mojoj sobi sada je hladno,
uzmi moje srce ranjeno,jadno...

neznam šta da više pišem,
srce mi se kida,jedva dišem
kad ovo budeš čitao,bi će ti sve ravno,
nikad ti ništa nisam značila,znam to već odavno...
kažu mi da me nisi vrijedan,
ostaje mi još trenutak jedan,
poslušaj molim te:
iskreno volim te....

u mome srcu zauvijek imaš mjesto,
teško je kad ljubav koja je bila
blagoslov postane prokletstvo....


----------------------------------------

sve mi tvoje nedostaje-samo za _ _ _ _ _

sanjao sam da si kraj mene
i da mi opet pripadaš sva
sanjao sam to i molio nebo
da me nebudi iz sna...

sad odlazim pod przore tvoje
da ugledam te samo na tren
da ugrijem dušu da otjeram tugu
tako sam i ostavljen

nisam našao mir ni sa jednom od sto
samo dublji je vir što me vuče na dno...

sve mi tvoje nedostaje
od kad se bez tebe budim
sve mi tvoje nedostaje
bojim se da nepoludim

sve mi tvoje nedostaje
tražim oči kao tvoje
sve mi tvoje nedostaje
vrati mi se milo moje...

a činio sam gluposti mnoge
da otjeram te od sebe ja
a ni slutio nisam
da volim te više od života malena

sad odlazim pod przore tvoje
da ugledam te samo na tren
da ugrijem dušu da otjeram tugu
tako sam i ostavljen

nisam našao mir ni sa jednom od sto
samo dublji je vir što me vuče na dno...

sve mi tvoje nedostaje
od kad se bez tebe budim
sve mi tvoje nedostaje
bojim se da nepoludim


----------------------------------------

the fray-how to save a life

step one you say we need to talk
he walks you say sit down it's just a talk
he smiles politely back at you
you stare politely right on through
some sort of window to your right
as he goes left and you stay right
between the lines of fear and blame
and you begin to wonder why you came

where did I go wrong, I lost a friend
somewhere along in the bitterness
and I would have stayed up with you all night
had I known how to save a life

let him know that you know best
cause after all you do know best
try to slip past his defense
without granting innocence
lay down a list of what is wrong
the things you've told him all along
qnd pray to God he hears you
qnd pray to God he hears you

where did I go wrong, I lost a friend
somewhere along in the bitterness
and I would have stayed up with you all night
had I known how to save a life

as he begins to raise his voice
you lower yours and grant him one last choice
drive until you lose the road
or break with the ones you've followed
he will do one of two things
he will admit to everything
or he'll say he's just not the same
and you'll begin to wonder why you came

where did I go wrong, I lost a friend
aomewhere along in the bitterness
and I would have stayed up with you all night
had I known how to save a life

----------------------------------------

rekli su mi da je lijepo
voljeti nekog
rekli su mi da je čovjek
tada najsretniji.
i još su mi rekli da jednom
mora doći kraj.
a nisu mi rekli da čovjek
poslije rastanka ovako
pati kao ja...


i noćas se nebo za oluju sprema,
toliko ti toga želim reći a tebe nema.
i noćas će padati ljetne kiše,
kako da ti kažem da od prijateljstva želim više???


sve je bilo lijepo,nježno,strasno,
sve je to bilo,ali sad je kasno!
kažu život ide dalje,ali naši su stali,
na ispitu ljubavi,kao da smo pali.
slušali smo druge,a ne srce svoje,
sada nisam tvoja,ni ti nisi moj!
trebali smo i ti i ja sve od sebe dati,
al čovjek kad izgubi tek onda shvati!!!


pitali su nas da li se volimo,
ja sam rekla da…ti si šutio…
pitali su nas da li ćemo se rastati
ja sam rekla ne…ti si šutio…
rastali smo se,pitali su nas dali nam je zao
ti si rekao ne…ja sam šutjela…


sjeti me se,
ali te ne zaduzujem,
zaboravi me,
ako to zasluzujem...


kada sam izgubljena u tami...
...ja znam da ću u tvojim očima svjetlo pronaći....
i kada me strah slomi i kada mi tlo počne izmicati
pod nogama,kada sav moj svijet poludi...
...ti dolaziš i u trenu sve to promjeniš...
uvijek si tu dajući mi sve ono što imaš...
i ne umotavaš stvarnost u snove....
...samo ju činiš mrvicu ljepšom...
ti si uvijek pored mene kada te zatrebam....
....vodiš me...i pružaš mi ono najljepše...
...sebe...


ljubav je mala ptica
i životna varalica
put mladosti
duh radosti
cvijetić ludi
sreća ljudi
nešto lijepo
a sasvim slijepo...


ne bojim se žara koji tinja,
ne bojim se rječi koje bole
ali se bojim srca koje ne voli...
volim te!želim ti reći,
ALI ZAŠT0 DA PATIM ZB0G TE 2 RIJEČI??


dAnI Su LoŠi NoČi JoŠ GoRe
UvIjEk tE PoVrjEdE OnI KoI tE
nAvOdNo VOLE...
dOk sU S ToBoM StAlNo tI lAžU
a nA KrAjU kAd oDu nI ZBOgoM nEkAžU!!!


ko more što se njiše,
kao kapi kiše,
ko vjetar što lagano puše,
kao zaljubljene duše,
ko što srce boli
i za ljubav moli,
ko što sunce sja
tako te volim ja...


srijeda, 13.06.2007.

...a di je naslov???...nema ga...zalutao u šumu...

ugl da započnem...ovaj post neće bit namjenjen mariju.možd ga spomenem tu i tamo,al niš big deal...

prvo da vas pitam kako ste???ja sam ono,srednja žalost s obzirom koliko se loših stvari desilo u zadnjih par dana...bangdržim se nekako i sama se čudim kako uspjevam...nemožeš vjerovat koliko je svjet poludio u zadnje vrijeme...ludneki dan sam razgovarala s tomislavom (onaj ša je srao moriću radi mene...wink).tako mu ja pričam situaciju sa starcima svojim.on meni ono žao mi je i sve to...i od tada svaki put kad se čujemo prvo pita kako sam...drago moje ljubim te deset puta...kissni njemu nije baš najbolje u životu u zadnje vrijeme.šestogodišnjeg brata mu je neki mulac gurno pod auto.mali završio u bolnici,al srećom ništa nije ozbiljno...dva dana ili dan kasnije dva frenda na motoru podlete pod auto.jedan je sva sreća dobro,a drugi je i još danas na itnezivnoj...jadan moj tomo...poludio je bio kad je čuo za brata...ma mulca je htio zadavit...još što je najbolje još ide na popravni iz matiše i informatike (danas je pisao,neznam jeli ispravio)...pomogla sam mu koliko sam mogla,rekla sam mu da se smiri,da razmisli o nekim stvarima,da to za brata prepusti policiji.a ako oni ništa ne naprave,onda nek nađe tog malog,zaljepi mu par šamara i zaprjeti mu malo,da se mali zaplaši...tako bi barem ja napravila da je o mojoj sestri riječ...

kad smo već kod nje,moja sestra ide 2.raz osnovne.u njen razred ide jedan mali jakov,ša živi malo iznad moje kuće...to je djete doslovno bolesno u mozak...sve to zaslugom roditelja...mislim on je još djete.normalno je za djete,pogotovo dečkića,da je malo živahan.al njegovi starci su njega i sestru tukli još dok su bili manji.i to se svakim danom sve više odražava,a mali je sve zločestiji.baš je neki dan skinuo kaiš sa hlača i zavezao ga oko vrata,govoreći da će se objesit.zamislite vi to...dječak od 8 godina...pa to je za plakat...full žalosno...par dana kasnije isti taj mali je trebao doć iz škole u 3 popodne.umjesto da dođe doma on ode na borac (za one koji neznaju veeeliko igralište),tamo gotovo provede cijeli dan,vrati se doma tek u 6.eee i to je išao putem tamo magistralom koja okružuje bakar,di ima najviše auta i svega toga....ne želim pomišljat ša se moglo desit...no

je vidite vi kako je to loše....a da ne govorim o drugim stvarima...jednostavno je previše svega toga da nemogu sve to zapisati...ugl da nije mog tomota bilo ja neznam kako bi uspjela proć kroz ovo sve...rekao je on meni neš slično...da nije vidio da se neko brine toliko ko ša sam ja...stvarno tomo hvala ti na svemu i ponavljam ljubim te deset putakiss

šta dalje???aje i da o mariu neš napišem...a šta???jučer mi je rekao par stvari koje su me,iskreno,začudile više i nasmijale...ugl nećemo u detalje ipak je ovo javnost....naravno opet smo se pokačili oko sandija.misli mario da mi njega tračamo.a nije istina,piše sve u onom prvom posvećenom postu mariu...al on ima te neke svoje brije i neće da me sluša...noa meni se tako sviđa on....jooooj kad bi znao kako me nervira to njegovo ljutelje....uffff...a ja neću pisat objašnjenja po blogu i posvećivat ih njemu.ne ne više.jer koliko se ja trudim oko nas,čini mi se koda je sve to uzalud...no

aje i da prjeđemo na neke dobre stvari...danas sam se čula s marijom...iz razreda.zvala me i tako.pričale smo negdje pol sata i ispričale se što u životu nismo...ono rekla je da svaki dan netko pita za mene i da svima full falim i da jedva čekaju da se vratim u školu...ljubim cijeli moj razred i sve ih jako volim...kisskiss...
e i da...upoznala sam jednog malog iz ogulina.dejan se zove,ima 16god i baš je cool neki,otkačen na svoj način...ono pričali smo full danas i baš je ljepo s njim pričat...ono dečko je LEGENDAAAA...lol...pozz njemu ovim putem ako bude čitao ovaj post...kiss

mislim da bi ja ovim mogla završit ovaj post...misim nevidim smisla u tome što sam ovo napisala,al jednostavno sam imala potrebu nešto napisat....a sad ako vam se da komentirat,dajte komentirajte....ako ne nema beda...vald će se zaleit koji zanimljiv post...pusa svima i veliki pozdrav...kisswave


p.s. ako postoji koja greška nemojte zamjerit....ipak je ovo pisano i 4 ujutro...



| komentari (15) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.