Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ponovo ja? - My Sk8 Life - Blog.hr
Click here(((ako zelite još SLIKA!!!)))

My Sk8 Life

ponedjeljak, 14.05.2007.

Ponovo ja?

Evo da se ja novoj ali i "starim# čitateljima predstavim...Ja sam Danijel poznatiji kao Nišo!
Imam 20 g i radim u sokol marću kao zaštitarcoolcool
Kao šta vidite volim sk8 i sve šta ide uz njega(ne cugu i drogu kao šta neki misle)
Nadam se da vam neu it dosadan i da ce vam se moje misli i postovi sviđat...Ovaj Blog ostaje skaterski blog ali nije više #Sk8 compani" jer ovaj"compani" ne postoji više..A niš sad ce bit "My Sk8 Life"
Evo par fotki!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"ROVINJ" Ako postoji ljepše mjesto od mog grada ja ga onda još nisam vidio!hrvatska

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
JA kako ne znam vozit :-)headbangheadbang

E da evo mog ljubimca.Moj brat ga zove Vinko(meni se to ime ne sviđa pa ga ne koristim)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Btw: Moj mail i moj msn su : badhabit@2die4.com
pa slobodno mi se javite,ako hocete normalno
- 02:02 - Yeah,tell me about it (25) - Jack off - #

<< Arhiva >>