Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kontest - My Sk8 Life - Blog.hr
Click here(((ako zelite još SLIKA!!!)))

My Sk8 Life

ponedjeljak, 24.04.2006.

Kontest

Bio jekontest...bang ....
Kao ša sam i rekaodošao sam predzadnji...Prvi samvozio...pa me to i zeznulo..Malo trema jer je prvi put...A malo i dehidracija...
Organizacija:Nije bila prvoklasna...Rikla jemuzika..Ali to su sredilizato dajem ocjenu 5...ali zato su napravili dobru atmosferu...
Ekipa je bila super dobrosevozilo..Pogotovo između HETOVA
Na kraj krajevabilo je super...Prvi je došao Niki iz Pule..Drugi Mario iz Pule..Treći je doša o mali Andrej iz Poreća....
Ja sam sam sebe razočarao...headbangheadbangheadbangOsušilo mi se grlo..Nisammogao disat i crko sam..Bježao mi je skate pa sam spušiosve šanse..:-(headbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbang
Ali ajde slljedeći put će bit bolje...thumbupthumbupthumbupthumbup
- 17:16 - Yeah,tell me about it (6) - Jack off - #

<< Arhiva >>