Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Uffffffffffff... - My Sk8 Life - Blog.hr
Click here(((ako zelite još SLIKA!!!)))

My Sk8 Life

utorak, 14.02.2006.

Uffffffffffff...

Ja nisam normalan...Vec oko sedmicu ana ne spavam kako treba...Sad je 4:05....a ja sam budan i uopšte ne mrdan...Umorio sam se ko konj jer sam skejtao od 11 i pol..Ali ipak niššš...Poludjet ću...Prekjučer je bilo špica...Bilo nas je dosta u parku..Nismo vozili da naučimo novo nego iz šprdnje...Furali smo neke kao "street plantove"(stoj na jednoj ruci a s drugom držiš skate na nogama...Sape je bio najbliži uspjehu a Lagi je dobio par intrudera...Mnei je skate bio oko pola metra od nogu(nikako dda ih pogodim)...Lagi me naučio kako se radi neka old school trik i zderao sam ga...Jupi za mene...A jučer sam uspio po prvi put skinuti "bigspin"(za one koje razumiju==fakie 360 shawit i bodi varial)..A DANAS....Sape me budi i dere se doleti u park.č...Bili smo pola sata i on popizdi i razvali dasku na pola...Koj frik..Nije mu išlo i ode...Nema para za novu i to ide radit...Klaudio me skoro naučio Bs k-grind...T6aj lik ga roka taj grind sa opakim stilom..Ajde da ne bude pre dugo...Pozdraffffffffffffff
- 04:04 - Yeah,tell me about it (24) - Jack off - #

<< Arhiva >>