sk8ers

utorak, 28.06.2005.

Grand Theft Auto SAN ANDREAS (igram ga)

Evo ljudi moji ovaj dan je usran kao i svaki slomio sam vrata i staklo od kuce a stari me poslo u sobu i zakljuco me ajmeeee kuda sam u zatvoru i kad je stari poso neđe vani ja sjeo na kompjuter i do maloprije igro san andreas,ljudi ta igra je zakon napravio sam tetovaže preko cijelog tijela e rudi znas koliko stvari ima novih stariiii daj mi cd pa cu ti preprzit znaj samo onaj (DVD) nemoj zaboraviti.Žao mi je što ti nisam mogo doc na rodendan bio u kazni naravno šmrc sve češ mi ispriičati šta je bilo na neptunu jeste igrali buuuma??hehe ja nemogu spavati pa gledam televiziju i naravno CHATAM samo nema rudia bice jos slavi a nije ti pigi doso hehe oi oi kva kva heheh onu sliku od paska ajmeee meni 13 komentara imas hhehehe nisam mogo vjerovat crkavo sam od smijeha vidio sam ga danas (ribao je naravno hehehehe)peace for everbody special for rudi,k8(sefica),teo(kiselina s noga hhe),mara(skejterica) LJUDIII OSTAVLJAJTE KOMENTARE IPOOOO PLEASEEEEEEE

- 01:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • znate sveeeeeeeee.............

Linkovi