Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima

Bioactive Alien

Škola - Bioactive Alien - Blog.hr
This alert box won't allow access to page unless ok is clicked. Clicking cancel will simply return visitor to the prior page.

srijeda, 29.03.2006.

Škola

evo pošto se svi raspisali o školi,pišem i ja.Ja ču najvjerovatnije iči u opču elektrotehničku u osijeku,i to mi je drago jer ču se maknit iz ove rupe od grada,žao mi je joke,kate i ostalih koji če ostat u ovoj rupi,ali ja odlazim,kako da god.Nije mi jasno zašto neki ljudi ostaju ovdje,ako žele nešto kvalitetno ili nešto,u miholjcu nema prevelikih mogučnosti ni ništa.Nema skate park,nema kino,nema normalan birc,nema jebeno ništa.imamo novu dravu i to je dobro preko ljeta,ali bed je što je malo mjesto i svi te poznaju,drot te vidi da radiš nešto,ti pobjegneš,a taj isti drot je kod tebe doma prije nego ti dodeš doma.Je ostat če i neki moji frendovi,ali u jednu ruku je i vrijedno otič,ali u jednu i nije.Dobro,najvjerovatnije ču bit tu vikendom i tako ali jebiga,grad je grad,selo je selo.Možda još dopunim ovaj post,vidjet ču,zasad komentirajte,a zy če biti prva stoposto.

21:52 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>