Pjesme Jasmin Stavros

petak, 01.07.2011.

Neka je šarala

Stanite prijatelji da vam još
po jednu natoćim
usputnu da vam kažem
da se na vas ništa ne ljutim

Znao sam sve sto bilo je
al' uspomenu na nju mi ne dirajte

Sad kad je nema
ne morate vise nista lagati
ali vam ne dam pravo
za njom nikom' od vas plakati

Sto bilo je, sad proslo je
al' uspomenu na nju mi ne dirajte

Refren 2x
Neka je sarala sa svima vama
nek' me je varala i boljela
al' znam, vjerujte, znam
samo je mene voljela

Oprastam svima sto ste mi se
iza ledja smijali
al' samo tijelo, al' ne dusu
vi ste od nje imali

Oprastam sve sto bilo je
al' uspomenu mi na nju ne dirajte

Refren
Oprastam sve sto bilo je
al' uspomenu na nju mi ne dirajte

Refren 2x
Znam, vjerujte, znam
samo je mene voljela

- 15:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.