Bigoo.ws images for your blog,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Bigoo.ws images for your blog,blog.dnevnik.hr/sjetnadusa" />

srijeda, 03.08.2005.

jos par dana...Bigoo.ws images for your blog

i onda se vracas...mjesec dana...bez tebe...i bilo je lahko...
sa osmjehom svacam da i ako prekinemo, ovaj put cu biti ok...
nece biti bolnice...nece biti rezanja ruku...necu traziti bezbroj
ludih nacina da te natjeram da ostanes...da sakrijem bol...jer ovaj put nece boljeti...

myspace

images for blogs



Prosla sam preko toga...shvacam...razgovarali smo bezbroj puta telefonom...
ponijeo si cell...pitas sto sam nervozna...govoris 'keep dreaming' kad ti govorim za 'surprise'
ali taj san sam ugasila vec odavno...
Ne, ne zelim te vise...ne na taj nacin...ali nedostajao si mi...
nedostajalo mi je tvoje prisustvo...Trebala sam ti pisati cesce...
Kad sam bila i malo sretnija nego sada...a pitam se sta mi je...
Mozda ne zelim da se vratis...sa ovom daljinom medu nama se nekako osjecam sigurnija...
Ne pitaj me zasto...ne znam...
Mozda zato sto ne moram razmisljati kad te moram nazvati i u koliko sati moram biti kuci...jer ti to zelis...mogu spavati iskljucenog telefona bez icijih optuzki....da sam sa nekim drugim...
a samo radim...dva posla...i umorna trazim krevet onih par sati da odspavam...
osjecam se ok...osim nervoze na pojedine dane....malo sam i previse smrsala...
95lb...obecajem da cu ici kupiti noni juice...ali nemam vremena...ili mi je bar to izgovor neke vrste...
gledam se u ogledalo i vise ne prepoznajem osobu koju vidim tu...samo su oci jos uvijek iste...
pune sjete...i mnostvo stvari izgubljeno u njima...a ostalo....samo kosti...prekrivene tankim slojem koze...i ponegdje kao mesom...
isla sam doktoru...ali kaze nalazi su u redu...pita me da li sam depresivna...pitam je zar bi trebala biti...ali nisam...samo...ne znam ni sama....
ali bit ce bolje...kao sto je i do sada....

VRACAS SE...
to je trebao da bude sastav ovog bloga....
ali rijeci se uvijek prevedu na nesto sesnaesto...
navika...sta ces....
bas kao sto si i ti....

- 17:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com