Bigoo.ws images for your blog,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Bigoo.ws images for your blog,blog.dnevnik.hr/sjetnadusa" />

ponedjeljak, 13.06.2005.

Bigoo.ws images for your blog

Pravimo dogovor...dan cemo provesti skupa...nazovi me do pola sest...prolazi i sest a od tebe nema poziva...Malo prije sedam telefon zvoni...Kazes posao si meni. Govorim ti da nisam kuci ali da cu biti uskoro. Govorim ti da cu te nazvati i 'nemoj da se ne javis.' Bit ces u Boccachi kazes i poklapljamo. Pred Boccachom sam oko 15 do 8 i zovem te. Ne javljas se ali parkirano auto ti je svjedok. Sjedam na klupu i odlucujem cekati koliko god budem morala. Zoves me i pravis neke glupe izgovore. Poklapljam bez pozdrava. Jos samo jednu partiju. Odlazim kuci. Zovem te ponovo u 9:10 u govorim ako ne dodes do 9:40 da i ne trebas dolaziti. 9:35 zvonis na vrata. Ulazis bez pozdrava i bez zagrljaja. Smrdis. Govorim ti da mirises na zensko, a ti odgovaras da sam luda. Gledamo film--lezem pored tebe...Nisi me dotakao ni trenutak u tih dva sata. Cak ni zagrljaj. Trazim ti da mi otkopcas grudnjak-mozda ce ti prsti slucajno preletjeti preko mojih bradavica...a opet nista. Film se zavrsava i idem prati zube. Dolazis za mnom i pravis frizuru...neprestano. Sumnjiv si mi. Lijezem u krevet a ti ostajes u kupatilu. Tek kada te zovnem dolazis. a moras ici. Mislim da se salis, ali ti uzimas naocale i govoirs da cemo se cuti sutra. Ne mogu vjerovati da ides... da neces ostati nociti. Pravis neki izgovor da ne mozes zbog roditelja, ali znam istinu. Ne zelis da ostanes...Sigurna sam da imas nesto sa onom konobaricom iz Boccache, but whatever. Tako sam bila zeljna tvog dodira nocas...cak i ono tvoje bezosjecajno tucanje bi mi bilo dobro. I da spavas na drugom kraju kreveta...ali nista...Ti imas preceg posla...precih stvari. Ne razumijes zasto sam ljuta! Govorim ti da nisi ni trebao dolazit kad smo dva sata proveli buljeci u TV. 'Ti si htjela gledati film.' Zasto uvijek moram biti ja ona sto je kriva? Pitas me sta hocu...Zelim da ti kazem da hocu da vratim vrijeme unazad, da te nikad ne upoznam, hocu da mogu zivjeti bez tvog vlasnistva...hocu da me tretiras kao curu...kao osobu, a ne kao bezosjecajni objekat...hocu da mi ponekad kazes lijepu rijec, da me dodirnes i mozda cak i poljubis...hocu da smijem imati prijatelje bez straha i da mogu izlaziti...ali ipak najvise zelim da te ne volim...hocu da te mrzim...e to je ono sto ja zelim...

- 23:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com